نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

پدرو پاسکال از سرنوشت جول در فصل دوم سریال The Last of Us می‌گوید

پدرو پاسکال در گفت‌وگو با رسانه ددلاین درباره سرنوشت جول در فصل دوم سریال The Last of Us شبکه اچ‌بی‌اُ اظهارنظر کرد.

پدرو پاسکال، بازیگر نامزد دریافت جایزه اِمی اخیرا در گفت‌وگو با رسانه Deadline درباره احتمال تغییر سرنوشت کاراکتر جول در فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) نسبت‌به بازی The Last of Us Part 2 مورد سؤال قرار گرفت. با اینکه این هنرپیشه کاملا از برنامه‌های کریک مازن و نیل دراکمن، خالقان سریال برای آینده جول مطلع نیست، در پاسخ می‌گوید که فصل دوم این اقتباس تلویزیونی احتمالا سورپرایزهایی برای بیننده‌ها خواهد داشت.

پدرو پاسکال در این‌باره توضیح داد: «به‌نظرم آن‌ها همیشه راه‌هایی برای استفاده مناسب از منابع اصلی موجود پیدا می‌کنند و با بهره‌گیری از آن‌ها در قالبی متفاوت مثل یک برنامه تلویزیونی باعث شگفتی می‌شوند. بااین‌حال نمی‌خواهم این موضوع را اسپویل کنم و واقعیت امر این است که هنوز همه اطلاعات را در اختیار ندارم.» با اینکه فصل اول به روایت داستان اولین بازی مجموعه پرداخت، فصل دوم تمام وقایع نسخه دوم لست آو آس را پوشش نخواهد داد.

پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) در نقش جول، بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) در نقش الی، یانگ مازینو، بازیگر سریال Beef (مشاجره) در نقش جسی، کیتلین دیور، بازیگر سریال Booksmart (بوک اسمارت) در نقش ابی و ایزابلا مرسد، بازیگر فیلم Madame Web (مادام وب) در نقش دینا ازجمله بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در فصل دوم سریال The Last of Us به ایفای نقش می‌پردازند.

با اینکه شایعاتی از تعویق تولید فصل دوم The Last of Us به گوش می‌رسید، مدتی قبل کریگ مازن تأیید کرد که کار تولید فصل بعدی از تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ (۱۲ فوریه ۲۰۲۴) آغاز خواهد شد. هنوز معلوم نیست که طرفدارها چه زمانی باید منتظر تماشای ادامه ماجراجویی‌های الی و جول باشند، اما شبکه اچ‌بی‌اُ اخیرا یک تریلر برای نمایش شماری از جدیدترین آثار  خود در سال ۲۰۲۴ پخش کرد که به بازگشت سریال لست آو آس در سال ۲۰۲۵ اشاره داشت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده