نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

مراحل فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again با تغییرات بیشتر از سر گرفته شد

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Daredevil: Born Again به‌زودی از سر گرفته می‌شود. همچنین سریال قرار است بیشتر مسیر نسخه نتفلیکس را در پیش بگیرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل جدید سریال دردویل دوباره وارد فاز فیلم‌برداری شده است. پس از پخش سریال Echo و حضور خوب دردویل در قسمت اول آن، حالا مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Daredevil: Born Again رسما از روز دوشنبه این هفته از سر گرفته خواهد شد. همچنین فیلیپ سیلورا که در نسخه نتفلیکس سریال Daredevil به‌عنوان بدلکار و هماهنگ‌کننده مبارزات نقش داشته است، به‌عنوان هماهنگ کننده بدلکاری و کارگردان واحد دوم سریال در سریال جدید دردویل بازگشته است.

استخدام او جدیدترین نمونه از بازسازی سریال Daredevil: Born Again است. زیرا سریال از یک اثر با محوریت داستان قانون و وکالت، به سمت لحن اکشن‌های خشن‌ و خشونت سریال اصلی دردویل باز خواهد گشت که بسیاری از طرفداران خواستار آن بوده‌اند. همچنین تمرکز سریال روی مبارزات قهرمان‌های خیابانی است و کمتر روی جلوه‌های ویژه گسترده و پر هزینه تکیه خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که مارول اکنون علاقه بیشتر به تولید سریال با محوریت ابرقهرمان‌های خیابانی دارد و اکنون در حال توسعه ایده‌های خود با محوریت این شخصیت‌ها است. مواجه شدن ویلسون فیسک با دردویل در سریال Daredevil

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال از تابستان امسال به علت اعتصاب بازیگران و نویسندگان متوقف شده بود. در ادامه مارول استودیو پس از بازنگری قسمت‌های فیلم‌برداری شده تصمیم به قطع همکاری با تمام نویسندگان و کارگردانان سریال Daredevil: Born Again گرفت و در ادامه داریو اسکارداپان که پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه ۴ قسمت از سریال The Punisher و ۲ قسمت از سریال Tom Clancy’s Jack Ryan را در کارنامه خود داشته، به‌عنوان شورانر جدید سریال Daredevil: Born Again استخدام کرد.

همچنین جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان ۲ قسمت از سریال Moon Knight و ۴ قسمت از فصل دوم سریال Loki وظیفه کارگردانی قسمت‌های باقی‌مانده فصل اول سریال Daredevil را بر عهده گرفته‌اند. سریال Daredevil: Born Again اکنون دیگر قرار نیست طبق برنامه اولیه در ۱۸ قسمت تولید شود و اکنون با تعداد قسمت‌های کمتر و بیشتر مشابه تعداد قسمت‌های سریال اصلی نتفلیکس تولید خواهد شد.

چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین، جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندریان هالت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گستن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده