نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵

تریلر مستند لیونل مسی؛ تلاش برای قهرمانی در جام جهانی

شبکه اپل تی‌وی پلاس تریلر جدیدی از مستند ورزشی Messi’s World Cup: The Rise of a Legend را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه اپل تی‌وی پلاس نسخه کامل تریلر مستند Messi’s World Cup: The Rise of a Legend (جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این مستند ورزشی دستاوردهای شگفت‌انگیز لیونل مسی و مسیر این ستاره فوتبال برای قهرمانی در جام جهانی را نشان می‌دهد. پخش این مستند چهار قسمتی از تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۲ (۲۱ فوریه ۲۰۲۴) آغاز خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان مستند ورزشی Messi’s World Cup: The Rise of a Legend می‌خوانیم: «این مستند به نمایش داستان هیجان‌انگیز بهترین ورزشکار زنده روی کره‌ی زمین و حامیان وفادارش در آرژانتین و سراسر جهان می‌پردازد. این مجموعه شامل منحصربه‌فردترین مصاحبه‌های موجود از مسی و گفت‌وگو با هم‌تیمی‌ها، مربی‌ها، رقبا، هواردارهای متعصب و مفسرانی است که به تأثیر زیاد این بازیکن بر یک ملت و عرصه جهانی فوتبال اقرار می‌کنند.»

مستند Messi’s World Cup: The Rise of a Legend یک نمایش چهار قسمتی به‌حساب می‌آید که در انتهای سال جاری از راه می‌رسد. پاتریک میلینگ اسمیت، برایان کارمودی و مت رنر از شرکت SMUGGLER Entertainment درکنار جنا میلمن و خوان کامیلو کروز به‌عنوان تهیه‌کننده‌های اجرایی این مستند ورزشی فعالیت داشتند. شرکت اسماگلر اینترتینمنت با همکاری شرکت Pegsa مستند لیونل مسی را برای شبکه اپل تی‌وی پلاس تولید کردند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده