نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

فیلم Edge of Tomorrow 2 ساخته می‌شود؟

تام کروز قراردادی با برادران وارنر امضا کرد تا با همکاری این شرکت فیلم‌های جدیدی را تولید کند.

ستاره محبوب فیلم‌های اکشن اخیرا یک قرارداد جدید را با شرکت برادران وارنر دیسکاوری امضا کرده است تا فیلم‌های سینمایی تولید کند. این فیلم‌ها ترکیبی از آثار کاملا جدید و قسمت‌های جدید از دیگر مجموعه‌های سینمایی خواهند بود که تام کروز نقش اصلی آن‌ها را بازی می‌کنند. به‌عنوان بخشی از آنچه به‌عنوان یک شراکت استراتژیک تازه تعریف شده است، تام کروز و شرکت تولید او دفاتری را در شرکت برادران وارنر دیسکاوری در بربنک خواهند داشت.

این یک حرکت بزرگ برای مایکل دلوکا و پم عبدی است که در سال ۲۰۲۲ به‌عنوان رئیس‌های مشترک و مدیران اجرایی گروه برادران وارنر موشن پیکچر معرفی شدند و می‌خواهند این شرکت فیلم‌سازی را تقویت کنند. قرارداد با تام کروز، که پروژه‌هایی در استودیوهای رقیب مانند یونیورسال و پارامونت دارد، به‌شکل انحصاری نیست و یک قرارداد «نخستین نگاه» نخواهد بود. این بازیگر می‌تواند فیلم‌های خود را در شرکت‌های دیگر هم بسازد، اما امید این است که بتواند نوعی از فیلم‌ها را با جذابیت جهانی بسازد که ممکن است منجربه ساخت دنباله‌ها و نهایتا سودآوری برادران وارنر منجر شوند.

تام کروز در گذشته با برادران وارنر همکاری‌های مختلفی داشته است، اما اکنون حدود یک دهه از همکاری آن‌ها در فیلم Edge of Tomorrow می‌گذرد. این بازیگر در آثاری نظیر فیلم Magnolia، فیلم Rock of Ages، فیلم Interview With the Vampire و فیلم Eyes Wide Shut به کارگردان استنلی کوبریک نیز حضور داشت. بسیاری از طرفدارها امیدوار هستند که قرارداد این بازیگر با برادران وارنر نهایتا به تولید فیلم Edge of Tomorrow 2 منجر شود.

کاور بهترین بدلکاری‌های تام کروز

مایکل دلوکا و پم عبدی در یک بیانیه درباره این قرارداد گفتند: «ما خوشحالیم که با تام کروز، یک افسانه واقعی در صنعت فیلم همکاری می‌کنیم. ما از روز اول، قصد داشتیم این استودیوی معروف را به روزهای اوج برسانیم و درواقع، زمانی‌که برای اولین‌بار با دیوید زاسلاو، رئیس اجرایی برادران وارنر دیسکاوری دور یک میز نشستیم تا در مورد پیوستن به تیم برادران وارنر دیدگاه خود را به او ارائه دهیم، زاسلاو به ما گفت: ما در یک مأموریت برای احیای برادران وارنر هستیم.

بهترین منابع، محتواهای داستانی و استعداد را در این حوزه داریم و نیاز به بازگرداندن تام کروز به برادران وارنر داریم!. امروز این امر به واقعیت بدل می‌شود و ما یک گام به دستیابی به آرزوی خود نزدیک‌تر می‌شویم. نمی‌توانیم بیشتر از این خوشحال باشیم که تام را دوباره در برادران وارنر داریم و مشتاقانه منتظریم تا او را بیشتر در سینما ببینیم.»

تام کروز گفت: «من احترام زیادی برای دیوید، پم، مایک و کل تیم برادران وارنر دیسکاوری و تعهد آن‌ها به فیلم‌ها، طرفدارهای سینما و تجربه‌های سینمایی قائل هستم. من مشتاقانه منتظر ساخت فیلم‌های عالی با همدیگر هستم!»

برنامه کاری آینده تام کروز شامل قسمت هشتم مجموعه فیلم‌های Mission: Impossible برای شرکت پارامونت و فیلم اکشن داگ لیمان، کارگردان فیلم Edge of Tomorrow برای شرکت یونیورسال خواهد بود که بخشی از فیلم‌برداری آن در فضا انجام خواهد شد. تام کروز در سال ۲۰۲۲ ذز فیلم Top Gun: Maverick بازی کرد که با موفقیت مالی بزرگی همراه بود، اما فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One عملکرد خوبی در گیشه نداشت.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده