نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۶

ریبوت Highlander با بازی هنری کویل فیلم بعدی کارگردان جان ویک خواهد بود

با امضای یک قرارداد جدید میان چاد استاهلسکی و شرکت لاینزگیت، این کارگردان اکنون نظارت بر دو مجموعه جان ویک و Highlander را بر عهده دارد.

ریبوت فیلم Highlander به کارگردانی چاد استاهلسکی یک قدم دیگر به ساخت نزدیکتر شد، زیرا کارگردان جان ویک اخیرا یک قرارداد جدید با شرکت لاینزگیت امضا کرده است. این فیلم که قرار است با حضور هنری کویل جلوی دوربین برود، حالا انتظار می‌رود که فیلم بعدی استاهلسکی باشد و او در آینده نظارت بر هر دو مجموعه هایلندر و جان ویک را بر عهده خواهد داشت. جو دریک، رئیس گروه لاینزگیت موشن پیکچر و آدام فوگلسون، رئیس شرکت ام‌پی‌جی ازطریق هالیوودریپورتر بیانیه‌ای منتشر کردند و از همکاری با قدرت خلاقیت چاد استاهلسکی تمجید کردند. 

در این بیانیه آمده است: «این قرارداد روی رابطه خلاقانه بزرگی را که از جان ویک داشتیم گسترش می‌دهد و آن را با مجموعه هایلندر گسترده‌تر می‌کند. از ابتدا چاد نیروی خلاقی بوده است که جهان ویک را تعریف می‌کند؛ هنگامی‌که ما همچنان به آینده این دنیا فکر می‌کنیم، می‌خواهیم چاد با همکاری بازیل ایوانیک و اریکا لی از تاندر رود، به‌عنوان هدایتگرانی که ما را راهنمایی کنند و جزوی از آفرینندگان استراتژی ما در هر مرحله باشد. این قرارداد آن را رسمی می‌کند و ما مشتاقانه منتظر شروع کار و ورود خلاقانه‌اش نه فقط با فیلمی که در حال ساختن آن است، بلکه با داستان‌های دیگری که از او نشات می‌گیرند، هستیم. او یک رویاپرداز واقعی است و ما خوشحالیم که او را درکنار خود داریم.»

چاد استاهلسکی در مراحل ساخت فیلم جان ویک

در همین حال چاد استاهلسکی نیز از ادامه همکاری خود با لاینزگیت هیجان‌زده است و قصد دارد تا ماجراجویی‌های بیشتری با محوریت جان ویک و فیلم Highlander را به مرحله اجرا برساند. او در این رابطه می‌گوید: «من خوشحالم که می‌توانم رابطه‌ام با لاینزگیت را در این نقش جدید نظارتی برای جهان جان ویک و گسترش آن، گسترش دهم. جان ویک به اندازه زیادی به قلب من نزدیک است و ادامه دادن نظارت بر آن برای من لذت‌بخش خواهد بود. من همچنین به این خاطر خوشحال هستم که یک مجموعه دیگر را با فیلم Highlander راه‌اندازی می‌کنم، یک دنیا که از داستان‌های جذابی برخوردار است که می‌توانند روایت شوند.»

ریبوت مجموعه Highlander، نیل اچ. موریتز، جانشین پیتر اس. دیویس، تهیه‌کننده فیلم اول این سری را به‌عنوان تهیه‌کننده خواهد داشت. مجموعه جان ویک مدتی است که شروع به گسترش کرده است و چندین پروژه از آن با نظارت چاد استاهلسکی در دست ساخت قرار دارند. درحالی‌که قسمت چهارم جان ویک سال ۲۰۲۳ اکران شد، قرار است شاهد اکران فیلم Ballerina به‌عنوان اولین اسپین‌آف سینمایی آن باشیم.

همچنین این مجموعه پای خود را به تلویزیون باز کرده است و مدتی پیش سریال The Continental: From the World of John Wick را داشت که روی دوران جوانی شخصیت وینستون اسکات تمرکز دارد. علاوه‌براین، یک سریال انیمه‌ای و یک مجموعه تلویزیونی دیگر نیز با محوریت جهان جان ویک در حال تولید است.

فیلم Highlander با بازی هنری کویل در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد.


منبع MovieWeb
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده