نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱

تاریخ اکران فیلم Civil War جلو افتاد

شرکت A24 اعلام کرد که فیلم Civil War به کارگردانی الکس گارلند و با بازی کریستن دانست قرار است کمی زودتر اکران شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان اکران فیلم جنگ داخلی تغییر پیدا کرده است. این فیلم قرار بود در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود، اما اکنون شرکت A24 اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم Civil War دو هفته جلو افتاده است و اکنون این فیلم در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. درواقع A24 تصمیم گرفت تا از رقابت فیلم جنگ داخلی با فیلم Challengers در گیشه دوری کند و فیلم را در زمان بهتری روی پرده ببرد.

الکس گارلند، کارگردان آثاری چون فیلم Ex Machina، فیلم Annihilation، فیلم Men و سریال Devs وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جنگ داخلی را بر عهده داشته است. فیلم Civil War به‌عنوان یک اثر اکشن و حماسی توصیف شده که اتفاقات آن در آینده نزدیک در آمریکا جریان دارد. در طول داستان فیلم رقابتی برای رسیدن به کاخ سفید در آینده نزدیک در آمریکا آغاز شده است. گارلند پیش از این اثر جدید خود را به یک فیلم جاده‌ای و جنگی با عناصر هجو آمیز توصیف کرده بود که مثل یک بازی تیراندازی می‌ماند.

کریستن دانست، واگنر مورا، استیون مک‌کینلی هندرسون، کیلی اسپینی، کارل گلاسمن، سونویا میزونو، جونیکا تی. گیبز و جس ماتنی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Civil War حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مدتی پیش مدت زمان این فیلم مشخص شد که مدت زمان فیلم جنگ داخلی قرار است ۱۰۹ دقیقه یا به عبارتی ۱ ساعت و ۴۹ دقیقه باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده