نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۸

فیلمی براساس بازی Until Dawn ساخته می‌شود

سونی پیکچرز در حال همکاری با دیوید اف سندبرگ، کارگردان فیلم‌های شزم برای ساخت اقتباسی ترسناک از بازی Until Dawn است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس سینمایی دیگری براساس بازی‌های انحصاری پلی استیشن در دست ساخت است. دیوید اف سندبرگ پس از کارگردانی دو قسمت از فیلم Shazam به دنیای ساخت فیلم‌های ترسناک باز خواهد گشت. او قراردادی برای کارگردانی فیلم Until Dawn با سونی پیکچرز امضا کرده است. این فیلم ترسناک اقتباسی از یک بازی ترسناک و انحصاری پلی استیشن است و توسط Screen Gems و PlayStation Productions که هر دو به سونی پیکچرز تعلق دارند، تولید و اکران خواهد شد.

گری دابرمن، نویسنده آثاری چون فیلم‌های Annabelle، فیلم‌های It و فیلم The Nun وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم آنتیل داون را بر عهده دارد و او درواقع روی فیلمنامه‌ای کار می‌کند که در اصل توسط بلیر باتلر، نویسنده فیلم The Invitation نوشته شده است. بازی Until Dawn توسط استودیو سوپرمسیو گیمز ساخته و در سال ۲۰۱۵ برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شده است. این بازی ترسناک داستان هشت نوجوان را دنبال می‌کند که در یک کلبه گرفتار قاتلی دیوانه شده‌اند و باید برای زنده ماندن تلاش کنند.

بازی آنتیل داون با نقدهای مثبت گیمرها و منتقدان مواجه شد و ضمن عملکرد تجاری موفق چندین جایزه هم دریافت کرد و در ادامه سوپرمسیو گیمز به ساخت بازی‌های ترسناک بقا و داستان‌محور با الهام از این بازی مثل سری دارک پیکچرز و بازی The Quarry ادامه داده است که بازیکنان می‌توانند با انتخاب‌های خود سرنوشت شخصیت‌ها را تغییر دهند. همچنین منابع می‌گویند که فیلم Until Dawn با درجه سنی بزرگسال تولید خواهد شد تا خشونت و فضای ترسناک بازی به درستی در اقتباس آن پیاده‌سازی شود.

PlayStation Productions طی سال گذشته فعالیت خود را با ساخت سریال The Last of Us، فیلم Gran Turismo و Twisted Metal افزایش داده است و آن‌ها در حال تولید آثار سینمایی و تلویزیونی زیادی هستند. سندبرگ نیز که بیشتر برای کارگردانی فیلم Lights Out و فیلم Annabelle: Creation شناخته می‌شود، حالا تصمیم گرفته است تا از دنیای ابرقهرمانی فاصله بگیرد و دوباره به ساخت فیلم‌های ترسناک بازگردد. در حال حاضر بازگشت بازیگران بازی‌ آنتیل داون مثل رامی ملک در اقتباس سینمایی آن مشخص نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتری باشیم.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده