نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

منتظر سریال فرعی The Last of Us با تمرکز بر بیل و فرانک نباشید

کریگ مازن، شورانر سریال The Last of Us اعلام کرد که طرفدارها نباید منتظر اسپین-آفی با تمرکز روی کاراکترهای بیل و فرانک باشند.

نیک آفرمن، بازیگر سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) اخیرا پس از کسب جایزه «بهترین بازیگر مهمان در سریال درام» مراسم Creative Arts Emmys 2024 به تولید یک اسپین-آف با تمرکز روی کاراکترهای بیل و فرانک اشاره کرد. اکنون در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کریگ مازن، شورانر و نویسنده سریال لست آو آس آب پاکی را روی دست طرفدارها ریخت و ساخت این اسپین-آف را به‌طور رسمی تکذیب کرد.

کریگ مازن پس از مراسم امی ۲۰۲۳ در گفت‌وگو با رسانه Deadline اعلام کرد که درواقع نیک آفرمن درباره تولید اسپین-آف سریال The Last of Us با تمرکز روی بیل شوخی می‌کرد و دیگر از این کاراکتر خبری نخواهد بود. این شورانر در این خصوص توضیح داد: «بسیار به اپیزودی افتخار می‌کنم که از بیل و فرانک ساختیم. نیک [آفرمن] درباره پیش‌درآمد [سریال لست آو آس] مزاح می‌کرد. این یک شوخی بود. ما از آنچه به‌دست آوردیم، بسیار خوشحالیم.»

با اینکه شایعاتی از تعویق تولید فصل دوم The Last of Us به گوش می‌رسید، مدتی قبل کریگ مازن تأیید کرد که کار تولید فصل بعدی از تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ (۱۲ فوریه ۲۰۲۴) آغاز خواهد شد. هنوز معلوم نیست که طرفدارها چه زمانی باید منتظر تماشای ادامه ماجراجویی‌های الی و جول باشند، اما شبکه اچ‌بی‌اُ اخیرا یک تریلر برای نمایش شماری از جدیدترین آثار  خود در سال ۲۰۲۴ پخش کرد که به بازگشت سریال لست آو آس در سال ۲۰۲۵ اشاره داشت.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده