نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۳

سریال Ted با رکوردشکنی آغاز کرد

سریال Ted که مدتی پیش پخش شد، توانسته است رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه شبکه پیکاک را به خود اختصاص دهد.

مدتی پیش بود که سریال Ted از شبکه پیکاک پخش شد و توانست نقدهای نسبتا مثبتی را دریافت کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از این سریال کمدی بزرگسالانه منتشر شده است. سریال تد موفق شده است به پر بیننده‌ترین برنامه اورجینال تاریخ شبکه پیکاک در ۳ روز اول پخش تبدیل شود. تمامی ۷ قسمت این سریال کمدی هم‌اکنون ازطریق این سرویس استریم پخش شده است.

آمار دقیقی اکنون در دسترس نیست، اما سریال Ted توانسته است رکورد بیشترین تماشا در یک روز شبکه پیکاک در روز شنبه را ثبت کند. همچنین به‌نظر می‌رسد که پخش مسابقه Super Wild Card Weekend از لیگ NFL که به شکل اختصاصی از پیکاک پخش شد و در آن شاهد بازی دو تیم میامی دلفینز و کانزاس سیتی چیفس بودیم، در این موضوع نقش داشته است. این مسابقه بیش از ۲۳ میلیون‌بار توسط کاربران پیکاک در سراسر آمریکا تماشا شده است.

تد و خانواده بنت در سریال Ted

سریال Ted یک اثر کمدی بزرگسالانه است که با بازگشت به دهه ۹۰ میلادی یک ماجراجویی نوستالژیک را ارائه می‌کند. سث مک‌فارلن، خالق و صداپیشه شخصیت تد برای ساخت این سریال کمدی بازگشته که وظیفه کارگردانی و نوشتن سریال را هم بر عهده داشته است. پال کوریگان و برد والش دیگر نویسندگان سریال تد هستند. سث مک‌فارلن برای صداپیشگی تد، مکس برکهولدر در نقش جان بنت، آلانا اوباک در نقش سوزان بنت، اسکات گریمز در نقش متی بنت و جورجیا ویگهام در نقش بلیر از جمله بازیگران سریال Ted هستند.

سریال Ted درواقع یک پیش درآمد برای مجموعه فیلم تد است که پیش از این فیلم Ted در سال ۲۰۱۲ اکران و موفق شد بیش از ۵۴۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. سپس فیلم Ted 2 در سال ۲۰۱۵ روی پرده رفت و نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند و تنها بیش از ۲۱۵.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. بااین‌حال طرفداران این شخصیت همچنان منتظر ساخت فیلم Ted 3 هستند که سال‌ها اخبار ساخت آن شنیده می‌شد.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده