نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

سریال جدید مردگان متحرک با بودجه کلانی ساخته شده است

به‌نظر می‌رسد که سریال The Walking Dead: The Ones Who Live با بودجه به‌مراتب بیشتری نسبت‌به نمایش‌های قبلی مردگان متحرک ساخته شده است.

سریال The Walking Dead: The Ones Who Live (مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند) شبکه AMC در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۲ (۲۵ فوریه ۲۰۲۴) از راه می‌رسد که سومین و احتمالا مورد انتظارترین اسپین-آف سریال مردگان متحرک است. این سریال پسا-آخرالزمانی نه‌تنها کاراکترهای محبوب ریک گرایمز و میشون با نقش‌آفرینی اندرو لینکلن و دانای گوریرا را بازمی‌گرداند، بلکه ظاهرا با بودجه بسیار بالاتری نسبت‌به نمایش‌های قبلی مجموعه ساخته شده است.

رسانه Screenrant با کشف اطلاعاتی از اداره توسعه اقتصادی نیوجرسی گزارش داد که کل بودجه تولید سریال TWD: The Ones Who Live مبلغ ۸۲ میلیون دلار بوده است. نخستین فصل این نمایش دارای ۶ قسمت است؛ بنابراین به‌طور متوسط ۱۳.۷ میلیون دلار به تولید هر اپیزود اختصاص یافته است که بالاترین بودجه در بین نمایش‌های مجموعه است. در مقام مقایسه، هر اپیزود سریال Dead City (شهر مرده) با بودجه ۱۲ میلیون دلار و هر قسمت سریال اصلی با بودجه کمتر از ۳ میلیون دلار ساخته شد. این افزایش احتمالا ناشی از بالارفتن هزینه‌های تولید و دستمزد بازیگرها است.

در خلاصه داستان سریال ۶ قسمتی The Walking Dead: The Ones Who Live می‌خوانیم: «این سریال داستانی عاشقانه حماسی از دو کاراکتر را ارائه می‌دهد که به‌وسیله دنیایی تغییریافته تحول پیدا کردند. بُعد مسافت و قدرتی شکست‌ناپذیر، آن‌ها را از یکدیگر دور نگه داشت. ریک و میشون وارد دنیایی می‌شوند که بر پایه جنگ علیه مردگان و درنهایت جنگ علیه زنده‌ها بنا نهاده شده است. آیا آن‌ها در مکان و موقعیتی متفاوت می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند؟»

این سریال اسپین-آف مردگان متحرک با نقش‌آفرینی اندرو لینکلن و دانای گوریرا براساس کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. رابرت کرکمن، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، دیوید آلپرت، جوزف اینکاپررا، گیل آن هرد، دنیس هاث و آنجلا کانگ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و اسکات ام. گیمپل به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده این سریال فعالیت داشتند و دانای گوریرا یکی از نویسندگان و خالقان این پروژه است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده