نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۵

فیلم سریع و خشن 11 احتمالا به ریشه‌ها باز خواهد گشت

به‌نظر می‌رسد که سازندگان فیلم سریع و خشن 11 تصمیم دارند از سیستم فعلی فاصله بگیرند و بیشتر به سمت ریشه‌های مجموعه بازگردند.

فیلم Fast X با یک کلیف‌هنگر به پایان رسید و حالا سوالات زیادی در مورد قسمت بعدی این مجموعه فیلم اکشن وجود دارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت بعدی فیلم سریع و خشن ممکن است تغییرات زیادی را نسبت به قسمت‌های اخیر تجربه کند. جف اسنایدر در وب‌سایت The InSneider گفت که فیلم سریع و خشن 11 ممکن است به ریشه‌ها بازگردد و حتی شخصیت شرور جدیدی داشته باشد.

او گفت از منابع‌اش شنیده است که فیلم Fast 11 قرار است بودجه‌ای در حدود ۲۰۰ میلیون دلار یا کمتر داشته باشد و قرار است بیشتر به سمت قسمت اول فیلم Fast and Furious برود. او توضیح داد که فیلم سریع و خشن ۱۱ در مناطق خیلی کمتری جریان خواهد داشت و تمرکز آن بیشتر قرار است روی یک دزدی یا مسابقه اتومبیل‌رانی بزرگ باشد. با وجود اتهاماتی که علیه وین دیزل وجود دارد، او برای نقش‌آفرینی دوباره در این فیلم اکشن باز خواهد گشت و او همچنان یک کار باقی‌مانده دارد.

برایان و دام با هم مسابقه می‌دهند فیلم سریع و خشن

درنهایت اسنایدر می‌گوید که اگر فیلم Fast 11 واقعا مشخص شود قرار است آخرین فیلم اصلی این مجموعه باشد، احتمال دارد یونیورسال تصمیم به کنار گذاشتن جیسون موموآ، بازیگر نقش دانته ریس از این قسمت بگیرد و در عوض یک شخصیت شرور جدید معرفی کند. در هر حال پیش از این اعلام شده بود که دو قسمت آینده فیلم سریع و خشن قرار است پایانی برای خط اصلی داستانی باشد، اما اکنون سرنوشت قسمت دوازدهم مشخص نیست.

لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me که فیلم Fast X را نیز کارگردانی بود، برای کارگردانی فیم سریع و خشن 11 باز خواهد گشت. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده کریستینا هادسون با سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم فلش، فیلم Birds of Prey و فیلم Bumblebee به‌همراه اورن اوزیل با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم The Cloverfield Paradox، فیلم The Lost City و فیلم 22Jump Street است.

فیلم سریع و خشن 11 برای اکران در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده