نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۳

یکی از شخصیت‌های سریال Stranger Things در فصل پنجم باز نخواهد گشت

ادواردو فرانکو، بازیگر نقش آرگیل در فصل چهارم سریال اتفاقات ناآشنا از عدم بازگشتش در فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things خبر داده است.

از هفته گذشته سرانجام مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things آغاز شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از شخصیت‌های محبوب فصل چهارم این سریال در فصل پایانی آن باز نخواهد گشت. ادواردو فرانکو، بازیگر نقش آرگیل در فصل چهارم سریال اتفاقات ناآشنا در مصاحبه اخیر خود گفت که کسی از تیم تولید با او تماس نگرفته است و بدین ترتیب احتمالا او قرار نیست در سریال Stranger Things 5 حضور داشته باشد.

فرانکو در رابطه با این موضوع که طرفداران از عدم بازگشت احتمالی او ابراز ناامیدی کرده‌اند، گفت: «قدردان این واکنش‌ها هستم. اینکه می‌شنوم گروهی نگران عدم بازگشتم هستند، اتفاق خوبی است. اما هیچوقت تماسی دریافت نکردم و بنابراین فکر می‌کنم حضور ندارم.»

ادواردو فرانکو در نقش آرگیل در سریال Stranger Things 4

آرگیل که یکی از شخصیت‌های جدید سریال Stranger Things 4 بود، در Surfer Boy Pizza در کالیفرنیا کار می‌کرد و دوست جاناتان بایرز بود. در هر حال به‌نظر می‌رسد که آرگیل درنهایت به خانه خودش بازگشته باشد و دلیل احتمالی عدم حضورش در فصل پایانی سریال نیز همین موضوع باشد. در هر حال او به ایلون برای مبارزه با وکنا کمک کرد و درنهایت ممکن است شاهد حضور کوتاه او در سریال Stranger Things 5 باشیم.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کیری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمپبل باور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 بازگشته‌اند.

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things در ۸ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس پخش شود. قسمت اول سریال Stranger Things 5 قرار است The Crawl نام داشته باشد که برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل پایانی این سریال را بر عهده دارند. همچنین دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Ten Cloverfield Lane و فیلم Prey وظیفه کارگردانی یک قسمت از این سریال را بر عهده خواهد داشت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده