نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۲

سریال جدید Young Sheldon در دست ساخت است

اسپین‌آفی براساس سریال Young Sheldon برای پخش از شبکه CBS در حال تولید است و اطلاعاتی از این سریال منتشر شده است.

سریال Young Sheldon قرار است در فصل هفتم به پایان برسد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسپین‌آفی براساس این سریال کمدی در دست ساخت است. هالیوودریپورتر گزارش داد که اسپین‌آف جدید سریال یانگ شلدون قرار است روی دو شخصیت سریال اصلی تمرکز داشته باشد. اسپین‌آف سریال شلدون جوان روی جرجی کوپر با بازی مونتانا جردن که برادر بزرگ‌تر شلدون کوپر است و مندی مک‌آلیستر با بازی امیلی آسمنت که نامزد برادر شلدون است، تمرکز خواهد داشت.

در حال حاضر بازیگران قراردادی برای حضور در اسپین‌آف سریال Young Sheldon ندارند، اما چاک لوری، استیون مولارو و استیو هالند به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، سازنده و نویسنده در این سریال باز خواهند گشت. همچنین این سریال سیتکام قرار است برای پخش از شبکه CBS تولید شود. سریال جدید یانگ شلدون در ۱۳ قسمت تولید خواهد شد که یک سریال کمدی چند دوربینه خواهد بود که بیشتر فرمتی مشابه سریال The Big Bang Theory خواهد داشت تا اینکه شبیه به سریال اصلی باشد.

ازطرفی این سریال برای پخش در فصل سریال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است. همچنین این نکته هم باید اضافه شود که سریال جدید شلدون جوان ارتباطی به اسپین‌آف دیگر سریال بیگ بنگ تئوری ندارد که فروردین امسال ساخت آن برای شبکه مکس اعلام شده بود. پخش فصل هفتم و پایانی سریال Young Sheldon از تاریخ ۱۵ فروریه (۲۶ بهمن) آغاز خواهد شد که این فصل دارای ۱۴ قسمت خواهد بود. پیش از این ۶ فصل اول سریال یانگ شلدون در ۱۲۷ قسمت تولید و پخش شده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده