نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵

دنباله فیلم Lift با بازی کوین هارت احتمالا ساخته می‌شود

اف. گری گری در گفت‌وگو با رسانه ورایتی به تولید دنباله فیلم Lift با نقش‌آفرینی کوین هارت اظهار امیدواری کرد.

فیلم Lift (سرقت) با نقش‌آفرینی کوین هارت و گوگو امبتا-را در تاریخ ۲۲ دی ۱۴۰۲ (۱۲ ژانویه ۲۰۲۴) از شبکه نتفلیکس به نمایش درآمد و با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد. این فیلم ماجراهای یک گروه سرقت بین‌المللی را دنبال می‌کند که کلاه‌برداری‌های مختلفی را انجام می‌دهند. پس از اینکه این گروه گیر مقامات می‌افتند، با پیشنهادی مواجه می‌شوند که نمی‌توانند رد کنند. آن‌ها باید یک محموله طلای نیم میلیارد دلاری را از یک هواپیمای در حال پرواز بدزدند.

سکان هدایت فیلم Lift در دستان اف. گری گری، کارگردان فیلم‌های The Italian Job (کسب‌وکار ایتالیایی) و The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) بود که اخیرا به احتمال تبدیل آن به یک مجموعه اشاره کرد. این کارگردان در گفت‌وگو با رسانه ورایتی درباره تولید دنباله فیلم سرقت مورد سؤال قرار گرفت که در پاسخ گفت با اینکه شبکه نتفلیکس در این خصوص تصمیم می‌گیرد، اما باتوجه‌به واکنش بیننده‌ها امکان تحقق این امر وجود دارد.

اف. گری گری گفت: «این همان چیزی است که مدام از تماشاگرهای فیلم می‌شنویم. آن‌ها مایل به تماشای قسمت‌های بعدی فیلم هستند. این تصمیم با نتفلیکس است. آن‌ها امکان تولید دنباله را دارند. امکان تبدیل این فیلم به یک مجموعه وجود دارد. این فراتر از دانش من است، اما باور دارم که امکان انجام این کار باتوجه‌به واکنش بیننده‌ها وجود دارد. نتفلیکس، کوین هارت و بازیگرها فرصت انجام کارهای زیادی را درصورت ساخت این دنباله خواهند داشت.»

کوین هارت، گوگو امبتا-را، وینسنت دن آفریو، اورسولا کوربرو، بیلی مگنوسن، جیکوب باتالون، ژان رنو، سم ورثینگتون، پاول اندرسن، ویویک کالرا، کیم یون-جی و بورن گورمن در فیلم Lift به ایفای نقش پرداختند. دنیل کونکا وظیفه نگارش فیلم‌نامه این فیلم اکشن کمدی را برعهده داشت و کوین هارت، اف. گری گری، مت ریوز، سایمون کینبرگ، برنت اوکانر، پاتریشیا براگا، آدری چون، آدام کاسان و برایان اسمایلی به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کردند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده