نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵

فیلم جن‌گیر ۷ با خروج کارگردان تأخیر خورد

فیلم ترسناک The Exorcist: Deceiver پس از کناره‌گیری کارگردان پروژه از تقویم اکران آثار یونیورسال پیکچرز خارج شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دیوید گوردون گرین پس از شکست فیلم The Exorcist: Believer (جن‌گیر: معتقد) در جلب نظر بیننده‌ها از کارگردانی فیلم The Exorcist: Deceiver (جن‌گیر: فریبکار) کناره‌گیری کرد. فیلم جن‌گیر ۶ به‌عنوان دنباله مستقیم فیلم The Exorcist ماجراهای پدر کودکی جن‌زده را دنبال می‌کرد که به‌دنبال شخصی با تجربه مشابه می‌رود. این فیلم با بودجه ۳۰ میلیون دلاری تنها ۱۳۷ میلیون دلار فروش داشت.

همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، شرکت‌های یونیورسال پیکچرز و بلوم‌هاوس پروداکشنز پس از خروج دیوید گوردون گرین از پروژه به‌دنبال کارگردان جدیدی برای دنباله فیلم The Exorcist: Believer می‌گردند. فیلم جن‌گیر ۷ در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۴ (۱۸ آوریل ۲۰۲۵) در نظر گرفته شده بود، اما این برنامه تغییر کرده است و درعوض فیلم بیوگرافی Michael (مایکل) به کارگردانی آنتوان فوکوآ در این تاریخ روی پرده سینما خواهد رفت.

دیوید گوردون گرین درحال‌حاضر روی فیلم Nutcrackers (فندوق‌شکن‌ها) و فصل چهارم سریال The Righteous Gemstones (جمستون‌های نیکوکار) شبکه اچ‌بی‌اُ کار می‌کند. شرکت یونیورسال پیکچرز در ماه ژوئن ۲۰۲۱ امتیاز پخش فیلم‌های جن‌گیر را با مبلغ ۴۰۰ میلیون دلار به‌دست آورد و قصد ساخت سه‌گانه جدیدی از این مجموعه را دارد. هنوز جزئیات فیلم‌نامه The Exorcist: Deceiver مخفی نگه داشته می‌شود و زمان اکران آن نیز مشخص نیست.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده