نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

تصاویر فیلم Mortal Kombat 2 سلاح دو مبارز معروف را نشان می‌دهند

تاد گارنر، تهیه‌کننده فیلم مورتال کامبت ۲ با انتشار تصاویر جدیدی به نمایش سلاح کاراکترهای شائو کان و کیتانا پرداخت.

تولید فیلم Mortal Kombat 2 (مورتال کامبت ۲) پس از پایان اعتصاب انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) از سر گرفته شد و با فاصله کوتاهی تعدادی تصویر از پشت صحنه این دنباله منتشر شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تاد گارنر، تهیه‌کننده فیلم مورتال کامبت ۲ تصاویر جدیدی را به اشتراک گذاشته است که برای اولین‌بار سلاح کاراکترهای شائو کان و کیتانا را نشان می‌دهد.

سلاح کیتانا در فیلم Mortal Kombat 2

سلاح شائو کان در فیلم Mortal Kombat 2

ماه گذشته تاد گارنر با انتشار تصویر جدیدی از سلاح کونای به بازگشت هانزو هاساشی / اسکورپیون در فیلم Mortal Kombat 2 اشاره کرد. اکنون این تهیه‌کننده تصاویری از سلاح‌های متعلق به یک قهرمان و یک کاراکتر شرور را به اشتراک گذاشته است. نخستین تصویر تیغه‌های فولادی مرگبار کیتانا را نشان می‌دهد؛ درحالی‌که تصویر دوم Wrath Hammer، سلاح معروف شائو کان را به نمایش می‌گذارد که با ظاهر ترسناکش لرزه بر اندام مخالفان می‌اندازد.

لوئیس تان در نقش کول یانگ، جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، جاش لاوسون در نقش کینو، تادانابو آسانو در نقش ریدن، مکاد بروکس در نقش جکس، لودی لین در نقش لیو کانگ، چین هان در نقش شنگ سونگ، جو تسلیم در نقش ساب-زیرو، هیرویوکی سانادا در نقش اسکورپیون، مکس هوانگ در نقش کانگ لئو، کارل اربن در نقش جانی کیج، آدلین رودولف در نقش کیتانا، تاتی گابریل در نقش جید، مارتین فورد در نقش شائو کان، دیمون هریمن در نقش کوان چی، دزموند چیام در نقش جرود و آنا تو نگوین در نقش ملکه سیندل از بازیگرهای فیلم مورتال کامبت ۲ به‌شمار می‌آیند.

سایمون مک‌کوید روی صندلی کارگردانی فیلم Mortal Kombat 2 نشسته است که سکان هدایت فیلم مورتال کامبت محصول ۲۰۲۱ را در دست داشت. جرمی اسلاتر، نویسنده اصلی سریال Moon Knight (شوالیه ماه) فیلم‌نامه فیلم مورتال کامبت ۲ را به رشته تحریر درآورد و جیمز وان، مایکل کلیر، سایمون مک‌کوید و ای. بنت درکنار تاد گارنر به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند. شرکت برادران وارنر هنوز زمان اکران این دنباله را اعلام نکرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده