نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

دو شخصیت محبوب دردویل در سریال Daredevil: Born Again باز خواهند گشت

برنامه مارول استودیو تغییر کرده است و فاگی نلسون و کارن پیج به دنیای سینمایی مارول در سریال Daredevil: Born Again باز خواهند گشت.

مدتی پیش بود که مشخص شد سریال Daredevil: Born Again با تغییر در تیم ساختش قرار است مسیر متفاوتی را دنبال کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت دو شخصیت محبوب سریال دردویل در این سریال مشخص شده است. جف اسنایدر در The Insneider تایید کرد که دبورا آن ول، بازیگر نقش کارن پیج و الدن هنسون، بازیگر نقش فاگی نلسون در سریال Daredevil: Born Again باز خواهند گشت.

درواقع این خبر پس از این منتشر شد که متوجه شدیم اتفاقات سریال Daredevil اکنون بخشی از خط اصلی داستان دنیای سینمایی مارول هستند. پیش از این گفته می‌شد که کارن پیج و فاگی نلسون قرار نیست در سریال دردویل: تولد دوباره بازگردند. در حال حاضر مشخص نیست که این دو شخصیت در چند قسمت سریال باز خواهند گشت و ممکن است تنها در یک اپیزود حضور داشته باشند، اما در برنامه اولیه آن‌ها جایی در سریال نداشتند.

فاگی نلسون و کارن پیج در جلسه وکالت در سریال Daredevil

داریو اسکارداپان که پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه ۴ قسمت از سریال The Punisher و ۲ قسمت از سریال Tom Clancy’s Jack Ryan را در کارنامه خود داشته، به‌عنوان شورانر جدید سریال Daredevil: Born Again حضور دارد که گفته می‌شود بازگشت فاگی نلسون و کارن پیج براساس ایده او اتفاق خواهد افتاد. همچنین جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان ۲ قسمت از سریال Moon Knight و ۴ قسمت از فصل دوم سریال Loki وظیفه کارگردانی قسمت‌های باقی‌مانده فصل اول سریال Daredevil را بر عهده گرفته‌اند.

در حال حاضر تعداد قسمت‌های فصل اول سریال Daredevil: Born Again مشخص نیست، اما قسمت‌هایی که تاکنون فیلم‌برداری شده‌اند مورد بررسی قرار خواهند گرفت. برخی از قسمت‌ها و صحنه‌ها حفظ خواهند شد و اسکارداپان اکنون در حال نوشتن قسمت‌های جدید و صحنه‌های جدید برای قسمت‌هایی که تاکنون فیلم‌برداری شده‌اند، است. بنسن و مورهد به‌جز کارگردانی قسمت‌های باقی‌مانده قرار است کارگردانی صحنه‌های جدید را هم بر عهده داشته باشند.

چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین، جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندریان هالت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گستن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این سریال قرار است در ۱۸ قسمت تولید شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده