نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۸

جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن به فیلم جدید گای ریچی پیوستند

گای ریچی قرار است فیلم Fountain of Youth را برای اپل کارگردانی کند و به همین منظور جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن به این فیلم اضافه شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گای ریچی قرار است فیلم جدید دیگری را کارگردانی کند و اولین بازیگران این فیلم مشخص شده‌اند. به‌تازگی Apple Original Films حقوق ساخت فیلم Fountain of Youth را خریداری کرده است که گای ریچی، کارگردانی آثاری چون فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels، فیلم Snatch، فیلم Revolver، دو قسمت فیلم شرلوک هولمز، فیلم The Gentlemen و فیلم Wrath of Man وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

همچنین جان کرازینسکی با سابقه بازی در سریال آفیس و ناتالی پورتمن با سابقه بازی در فیلم Black Swan به‌عنوان بازیگران اصلی به فیلم Fountain of Youth پیوسته‌اند. اسکای‌دنس مدیا در همکاری با Vinson Films و Project X Entertainment وظیفه تولید فیلم را اپل بر عهده دارد. فیلم Fountain of Youth داستان خواهر و برادری را دنبال می‌کند که با یکدیگر زندگی نمی‌کنند و حالا هر دو در یک دزدی جهانی شرکت خواهند کرد تا چشمه جوانی را که مثل یک افسانه است، پیدا کنند.

آن‌ها با استفاده از دانشی که از تاریخ دارند، باید سرنخ‌هایی را که می‌تواند باعث یک ماجراجویی حماسی شود، دنبال کنند تا زندگی آن‌ها را برای همیشه تغییر کند و حتی احتمالا باعث جاودانگی آن‌ها شود. فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre با بازی جیسون استاتهام و فیلم The Covenant با بازی جیک جیلنهال دو فیلم گای ریچی در سال ۲۰۲۳ بوده‌اند و او اخیرا فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare را کارگردانی کرده است که این فیلم اکشن در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

ریچی همچنین در همکاری دوباره با هنری کویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس یک فیلم اکشن بدون نام دیگر را کارگردانی کرده است که این فیلم هنوز تاریخ اکرانی ندارد. همچنین طرفداران ریچی می‌توانند منتظر پخش سریال The Gentlemen در سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس باشند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده