نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰

اکران فیلم Kingdom of the Planet of the Apes جلو افتاد

والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم از جلو افتادن دو هفته‌ای اکران فیلم Kingdom of the Planet of the Apes به‌منظور دوری از رقابت با فیلم Furiosa خبر داده‌اند.

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده بود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم جدید سیاره میمون‌ها تغییر پیدا کرده است. والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم اعلام کردند که فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها قرار است دو هفته زودتر اکران شود و بدین ترتیب فیلم Kingdom of the Planet of the Apes اکنون قرار است در تاریخ ۱۰ می ۲۰۲۴ (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود.

درواقع این فیلم دیگر قرار نیست در یک روز با فیلم Furiosa اکران شود و بدین ترتیب از رقابت مستقیم با فیلم جدید مد مکس دوری خواهد کرد. همچنین در تاریخ قبلی فیلم Planet of the Apes جدید باید با انیمیشن The Garfield Movie نیز رقابت می‌کرد که حالا در تاریخ جدید فیلم Kingdom of the Planet of the Apes باید با فیلم Back to Black در گیشه رقابت کند و یک هفته پس از آن فیلم IF و فیلم The Strangers: Chapter 1 اکران می‌شوند. در هر حال تابستانی داغی در گیشه پیش‌بینی می‌شود.

میمون و عقابش در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

اتفاقات فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها قرار است تقریبا ۳۰۰ سال پس از حوادث فیلم War for the Planet of the Apes جریان داشته باشد و از این فیلم به‌عنوان شروع یک حماسه جدید در دنیای سیاره میمون‌ها یاد شده است. گفته می‌شود که در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes یک میمون گروه‌های دیگر را وادار می‌کند تا فناوری انسانی را پیدا کنند؛ درحالی‌که میمونی دیگر تنها نظاره‌گر گرفته شدن قبیله‌اش است، سفری را برای یافتن آزادی آغاز می‌کند. یک زن جوان کلید جستجوی اولی است، اگرچه او برنامه‌های خودش را دارد.

وظیفه کارگردانی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes بر عهده وس بال، کارگردان سه‌گانه فیلم Maze Runner خواهد بود که علاوه‌بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سیاره میمون‌ها را به‌همراه جاش فریدمن با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم War of the Worlds، ریک جافا با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Rise of the Planet of the Apes و آماندا سیلور با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World بر عهده داشته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده