نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

بازیگر The Matrix به فصل چهارم سریال ویچر پیوست

لارنس فیشبرن، بازیگر فیلم‌های John Wick در فصل چهارم سریال The Witcher نقش جراح-آرایشگری جهان‌دیده با نام رجیس را بازی می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فهرست بازیگرهای فصل چهارم سریال The Witcher (ویچر) با پیوستن هنرپیشه برجسته دیگری گسترش یافته است. همان‌طور که حساب توئیتر ویچر اعلام کرد، لارنس فیشبرن نقش کاراکتر رجیس را بازی خواهد کرد که به‌عنوان یک «جراح-آرایشگر جهان‌دیده با گذشته‌ای مرموز» توصیف می‌شود. این کاراکتر اولین‌بار در رمان Baptism of Fire (غسل تعمید آتش)، پنجمین کتاب مجموعه ویچر معرفی شد.

نام ریجس در بسیاری از بازی‌های ویدیویی The Witcher برده می‌شود و این کاراکتر در بازی Gwent: The Witcher Card Game و بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 نیز حضور داشت. لارنس فیشبرن نیز در طول سال‌های گذشته نقش کاراکترهای محبوبی ازجمله مورفئوس در فیلم‌های The Matrix (ماتریکس)، باوری کینگ در فیلم‌های John Wick (جان ویک) و جک کرافورد در سریال Hannibal (هانیبال) را بازی کرده است.

کتاب‌های The Witcher نوشته‌ آندری ساپکوفسکی داستانی حماسی از سرنوشت را روایت می‌کند. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت از ریویا تلاش دارد تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم اغلب شرارت بیشتری را نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند، اما وقتی دست تقدیر گرالت را به‌سوی جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک سوق می‌دهد، این سه باید با هم راه خود را در قاره‌ای به‌شدت بی‌ثبات پیدا کنند.

لورن اشمیت هیسریچ به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال The Witcher فعالیت دارد. تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت پلاتج ایمیج، جیسون براون و شان دنیل از شرکت Sean Daniel نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. لیام همسورث پس از فصل سوم به‌جای هنری کویل ردای گرالت از ریویا را برتن می‌کند. فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالاترا در نقش یِنیفر و جوئی بیتی در نقش جسکیر از دیگر بازیگرهای سریال به‌شمار می‌آیند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده