نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

تریلر سریال آقا و خانم اسمیت؛ شروع ماجراهای زوج مرگبار

شبکه آمازون پرایم ویدیو تریلر جدیدی از سریال جاسوسی کمدی Mr. and Mrs. Smith را پخش کرد که ماجراجویی‌های جان و جین را نشان می‌دهد.

شبکه آمازون پرایم ویدیو تریلر کاملا جدیدی از سریال Mr. and Mrs. Smith (آقا و خانم اسمیت) با نقش‌آفرینی دونالد گلاور و مایا ارسکین را با طرفدارها به اشتراک گذاشت که در کانال یوتیوب آن‌ها قابل مشاهده است. این تریلر به نمایش ماجراهای جان و جین، زوج مرگبار داستان می‌پردازد که هر دو برای یک سازمان جاسوسی مرموز کار می‌کنند. هر هشت قسمت این سریال کمدی جاسوسی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) تقدیم طرفدارها می‌شود.

در خلاصه داستان سریال Mr. and Mrs. Smith شبکه آمازون پرایم ویدیو آمده است: «با خانواده اسمیت آشنا شوید؛ دو غریبه با نام‌های جان و جین که هویت خود را برای بودن درکنار یکدیگر کنار می‌گذارند. هر اپیزود آن‌ها را در مأموریت و نقطه عطف جدیدی در رابطه نشان می‌دهد که هر دو برای یک سازمان مرموز کار می‌کنند. وقتی رازها رفته‌رفته آشکار می‌شوند، آن‌ها باید برای باهم‌ماندن تقلا کنند؛ زیرا در این ازدواج طلاق امکان‌پذیر نخواهد بود.»

دونالد گلاور، مایا ارسکین، مایکلا کوئل، پارکر پوزی، واگنر مورا، جان تورتورو، پل دینو، الکساندر اسکاشگورد، سارا پلسون، ران پرلمن، ایزا گونزالس، شارون هورگان، اورسولا کوربرو و بیلی کمبل ازجمله بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در سریال Mr. and Mrs. Smith به ایفای نقش می‌پردازند. دونالد گلاور و فرانچسکا اسلون وظیفه تولید سریال آقا و خانم اسمیت را برعهده داشتند و یاریو میلچان و مایکل شفر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه فعالیت می‌کردند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده