نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۸

تریلر جدید فصل دوم سریال Halo مبارزه مستر چیف با دشمنان را نشان می‌دهد

تریلر جدید و رسمی فصل دوم سریال Halo منتشر شده است که در طول آن مستر چیف باید با تهدید مرگبار و خطرناکی مواجه شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل دوم سریال هیلو منتشر شده است. شبکه پارامونت پلاس به‌تازگی دومین تریلر فصل دوم سریال Halo را منتشر کرده است که این تریلر درواقع تریلر رسمی سریال محسوب می‌شود که در طول آن مستر چیف ضمن اینکه باید خودش را پیدا کند، باید برای مبارزه با نیروهای کاوننت آماده شود و در طول تریلر شاهد صحنه‌های اکشن زیادی از اتفاقات سریال هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Halo نیز منتشر شده است که در آن شاهد حضور مستر چیف هستیم که در حال نجات یک سرباز دیگر است و در ادامه می‌توانید این پوستر را هم مشاهده کنید:

پوستر جدید فصل دوم سریال Halo

پخش فصل دوم سریال Halo از تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن)‌ از شبکه پارامونت پلاس آغاز خواهد شد. جان ۱۱۷ مستر چیف در فصل دوم سریال Halo تیم از اسپارتان‌های نخبه را برای مقابله با تهدید بیگانه‌های به‌نام کاوننت رهبری می‌کند. در پی یک رویداد تکان دهنده در یک سیاره متروکه، جان نمی‌تواند احساسات خود را از بین ببرد و او همه‌چیز را به‌خطر می‌اندازد تا در جنگی که در حال تغییر است، چیزی را ثبات کند که هیچکس دیگر آن را باور ندارد و در همین حال کاوننت آماده حمله به بزرگ‌ترین سنگ بشریت آماده می‌شود.

پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، کیت کندی، فیونا اوشانسی، تیلان بیلی، جوزف مورگان و کریستینا رودلو، از جمله بازیگرانی هستند در فصل دوم سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین دیوید وینر، سازنده سریال Brave New World به‌عنوان شورانر جدید در فصل دوم سریال هیلو حضور دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده