نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۳

تاریخ اکران فیلم Ghostbusters: Frozen Empire جلو افتاد

سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم Ghostbusters: Frozen Empire با بازی پل راد قرار است کمی زودتر روی پرده‌های سینما برود.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم شکارچیان روح زودتر از انتظار روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم Ghostbusters: Frozen Empire قرار بود در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود و اکنون سونی پیکچرز اعلام کرد که دنباله فیلم Ghostbusters: Afterlife قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) اکران شود. بدین ترتیب فیلم شکارچیان روح: امپراطوری یخ‌زده قرار است یک هفته پیش از فیلم Godzilla x Kong: The New Empire روی پرده برود.

گیل کنان، کارگردان فیلم Monster House و نویسنده فیلم Ghostbusters: Afterlife وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Ghostbusters: Frozen Empire را بر عهده داشته است. جیسون رایتمن، کارگردان فیلم Ghostbusters: Afterlife که پیش از این انتظار می‌رفت برای کارگردانی این قسمت نیز بازگردد، در نقش نویسنده و تهیه‌کننده در فیلم Ghostbusters 4 بازگشته است. فیلم شکارچیان روح: افترلایف در سال ۲۰۲۱ توانسته بود بیش از ۲۰۴.۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.

پل راد، کری کن، فین ولفهارد، مکینا گریس، کمیل نانجیانی، پتن اسوالت، سلست اوکانر، لوگان کیم، دن آیکروید، بیل مری، ارنی هادسون و آنی پاتس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ghostbusters: Afterlife حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم شکارچیان روح: امپراطوری یخ‌زده داستان دو نسل از شکارچیان روح را دنبال می‌کند که باید با تهدید جدیدی مواجه شوند و دنیا را پیش از آغاز دومین دوران عصر یخی نجات دهند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده