نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

کلیپ فیلم Lift آمادگی کوین هارت برای سرقتی بزرگ را نشان می‌دهد

شبکه نتفلیکس ویدیو جدیدی از فیلم اکشن کمدی Lift با نقش‌آفرینی کوین هارت و گوگو امبتا-را را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

شبکه نتفلیکس کلیپ جدیدی از فیلم Lift (سرقت) با نقش‌آفرینی کوین هارت و گوگو امبتا-را را پخش کرد که می‌توانید برای تماشای آن به شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) مراجعه کنید. این ویدیو سایرس ویتاکر را درکنار گروه سرقت بین‌المللی خود نشان می‌دهد که در ارتفاع بیش از ۴۰ هزار پایی می‌خواهند یک محموله طلا به ارزش نیم میلیارد دلار را بربایند. این فیلم اکشن کمدی در تاریخ ۲۲ دی ۱۴۰۲ (۱۲ ژانویه ۲۰۲۴) از شبکه نتفلیکس تقدیم بیننده‌ها می‌شود.

سکان هدایت فیلم Lift در دستان اف. گری گری، کارگردان فیلم The Italian Job (کسب‌وکار ایتالیایی) بود. این فیلم ماجراهای یک گروه سرقت بین‌المللی را دنبال می‌کند که کلاه‌برداری‌های مختلفی، از جعل هویت گرفته تا پول‌شویی را انجام می‌دهند. پس از اینکه این گروه گیر مقامات می‌افتند، با پیشنهادی مواجه می‌شوند که نمی‌توانند رد کنند. آن‌ها باید یک محموله طلای نیم میلیارد دلاری را از یک هواپیمای در حال پرواز بدزدند تا صرف فعالیت‌های مجرمانه نشود.

کوین هارت، گوگو امبتا-را، وینسنت دن آفریو، اورسولا کوربرو، بیلی مگنوسن، جیکوب باتالون، ژان رنو، سم ورثینگتون، پاول اندرسن، ویویک کالرا، کیم یون-جی و بورن گورمن در فیلم Lift به ایفای نقش می‌پردازند. دنیل کونکا وظیفه نگارش فیلم‌نامه این فیلم اکشن کمدی را برعهده داشت و کوین هارت، اف. گری گری، مت ریوز، سایمون کینبرگ، برنت اوکانر، پاتریشیا براگا، آدری چون، آدام کاسان و برایان اسمایلی به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده