نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۵

اولین تریلر فصل دوم سریال Tokyo Vice | اعلام تاریخ شروع پخش

شبکه مکس اولین تریلر فصل دوم سریال Tokyo Vice را منتشر کرده که تاریخ شروع پخش فصل جدید این سریال در پایان مشخص و اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت سریال فساد توکیو مشخص شده است. شبکه مکس به‌تازگی اولین تریلر فصل دوم سریال Tokyo Vice را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد اتفاقات فصل جدید این سریال هستیم که جیک ادلشتاین با یک پرونده جدید در دنیای زیر زمینی و جرم و جنایت شهر توکیو مواجه شده است و باید راز جنایت پشت آن را فاش کند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل دوم سریال توکیو وایس را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین پخش فصل دوم سریال Tokyo Vice از تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) از شبکه مکس آغاز خواهد شد. انسل الگورت، کن واتانابه، ریچل کلر، رینکو کیکوچی، شو کاساماتسو، آیومی ایتو، یوسوکه کوبوزوکا و میکی مایا از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال فساد توکیو حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، جی. تی. راجرز وظیفه ساخت فصل دوم سریال Tokyo Vice را بر عهده دارد که انتظار می‌رود مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید شده باشد.

اتفاقات سریال Tokyo Vice در اواخر دهه ۱۹۹۰ رخ می‌دهد. یک روزنامه‌نگار آمریکایی به نام جیک ادلستاین به توکیو نقل مکان می‌کند تا به‌عنوان اولین خبرنگار خارجی به جمع کارکنان یک روزنامه بزرگ ژاپنی بپیوندد. او که در یکی از گروه‌های این روزنامه زیر بال و پر یک کاراگاه کهنه‌کار گرفته شده بود، تصمیم می‌گیرد که دنیای تاریک و خطرناک یاکوزای ژاپنی را مورد بررسی قرار دهد و آن را کاوش کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده