نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵

فصل دوم سریال The Last of Us بازیگر نقش جسی را شناخت

یانگ مازینو، بازیگر سریال Beef نقش جسی را در فصل دوم اقتباس تلویزیونی The Last of Us بازی خواهد کرد.

شبکه اچ‌بی‌اُ اخیرا از بازیگر نقش ابی در فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) رونمایی کرد و اکنون نوبت به معرفی بازیگر یکی دیگر از کاراکترهای برجسته این مجموعه رسیده است. همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، یانگ مازینو، بازیگر سریال کوتاه Beef (مشاجره) شبکه نتفلیکس نقش جسی را بازی خواهد کرد. استیون چانگ وظیفه صداپیشگی جسی در The Last of Us Part 2 را برعهده داشت و جاسپر جئون مدل این کاراکتر در بازی بود.

جسی یکی از دوستان و متحدان الی، دینا و بقیه افراد ساکن در جکسون است و نقش قابل‌توجهی در دنباله بازی لست آو آس دارد. کریک مازن و نیل دراکمن، خالقان سریال The Last of Us درباره انتخاب این بازیگر اظهار داشتند: «یانگ یکی از آن بازیگرهایی است که پس از تماشای کارهایش نمی‌توان ساده از کنارش گذشت. ما خیلی خوش‌شانس هستیم که او را در کنارمان داریم و بی‌صبرانه منتظریم تا تماشاگرها درخشش یانگ مازینو را در این نمایش ببینند.»

مدتی قبل کریگ مازن تأیید کرد که تولید فصل دوم The Last of Us از تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ (۱۲ فوریه ۲۰۲۴) آغاز می‌شود. کریگ مازن می‌گوید امکان وقوع حوادثی در فصل دوم سریال لست آو آس وجود دارد که بسیار متفاوت از بازی The Last of Us Part II باشند؛ به‌خصوص که داستان این بازی در طول چند فصل روایت خواهد شد. این شورانر اظهار داشت که هیچ یک از کاراکترهای سریال در امان نخواهند بود و «امکان مرگ هر کسی در هر لحظه» وجود دارد.

با اینکه فصل اول سریال لست آو آس داستان نخستین بازی مجموعه را روایت کرد، ظاهرا فصل دوم تمام وقایع The Last of Us Part 2 را پوشش نمی‌دهد و داستان دومین بازی در طول چند فصل روایت می‌شود. نیل دراکمن تأیید کرد که بازیگر نقش الی در سریال با وجود پرش زمانی بین دو بازی مجموعه تغییر نمی‌کند. در گذشته نیل دراکمن تأیید کرد که فصل دوم این نمایش درست مانند فصل اول تغییراتی خواهد داشت و یک اقتباس صرف نخواهد بود.

نخستین فصل سریال The Last of Us پس از پخش در ماه ژانویه ۲۰۲۳ با استقبال خوبی مواجه شد و هر اپیزود آن به‌طور متوسط حدود ۳۰ میلیون بیننده را پای گیرنده‌ها کشاند. شبکه HBO این سریال را پس از پخش اپیزود دوم فصل اول برای فصل بعدی تمدید کرد. چندی قبل اچ‌بی‌اُ با نمایش تریلر جدیدی که به شماری از جدیدترین آثار سال ۲۰۲۴ این شبکه اختصاص داشت، تأیید کرد که فصل دوم لست آو آس برای پخش در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده