نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

لئوناردو دیکاپریو به فیلم جدید پل توماس اندرسون پیوست

فهرست بازیگران و زمان شروع تولید فیلم جدید پل توماس اندرسون اعلام شده است که حضور لئوناردو دیکاپریو در این فیلم را تایید می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم جدید پل توماس اندرسون منتشر شده است. به‌تازگی فهرست بازیگران این فیلم اعلام شده است که سرانجام مشخص شد لئوناردو دیکاپریو، بازیگر برنده یک جایزه اسکار قرار است در فیلم جدید پل توماس اندرسون بازی کند. شان پن و رجینا هال دیگر بازیگران این فیلم هستند و مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم از تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) در کالیفرنیا آغاز خواهد شد و برادران وارنر وظیفه اکران این فیلم بدون نام را بر عهده دارد.

پل توماس اندرسون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بدون نام را بر عهده دارد و ددلاین می‌گوید که فیلم قرار است تجاری‌ترین فیلم پل توماس اندرسون تا به امروز باشد و اتفاقات آن در دنیای معاصر جریان دارد. همچنین ورایتی می‌گوید بودجه این فیلم حدود ۱۰۰ میلیون دلار خواهد بود، اما برادران وارنر تاریخ اکران این فیلم را هنوز اعلام نکرده است. پل توماس اندرسون تاکنون ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش‌های بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شده، اما تاکنون به این جایزه دست پیدا نکرده است.

فیلم Licorice Pizza آخرین فیلم اندرسون است که در سال ۲۰۲۱ اکران شده بود. لئوناردو دیکاپریو اخیرا در فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی کرده است که شانس بالایی برای حضور در فصل جوایز هم دارد. دیکاپریو همچنین قرار است در فیلم The Wager به کارگردانی مارتین اسکورسیزی هم جلوی دوربین برود که هفتمین همکاری مشترک آن‌ها خواهد بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده