نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۲

تصویر جدید Stranger Things 5 دو شخصیت محبوب سریال را نشان می‌دهد

به‌تازگی راس دافر تصویر جدیدی از پشت صحنه فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things را منتشر کرده است که دو شخصیت جو کیری و مایا هاوک هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things به‌تازگی آغاز شده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فصل پایانی این سریال محبوب منتشر شده است. راس دافر، یکی از سازندگان سریال به‌تازگی تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری سریال Stranger Things 5 را به اشتراک گذاشته است که در این تصویر شاهد حضور جو کیری، بازیگر نقش استیو هرینگتون و مایا هاوک، بازیگر نقش رابین باکلی هستیم که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جو کیری و مایا هاوک در پشت صحنه فیلمبرداری سریال Stranger Things 5

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کیری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمپبل باور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 بازگشته‌اند.

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things که در ۸ قسمت تولید خواهد شد، در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش شود، اما اعتصاب نویسندگان و بازیگران می‌تواند باعث طولانی‌تر شدن انتظار برای این فصل نیز شود. قسمت اول سریال Stranger Things 5 قرار است The Crawl نام داشته باشد که برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل پایانی این سریال را بر عهده دارند. همچنین دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Ten Cloverfield Lane و فیلم Prey وظیفه کارگردانی یک قسمت از این سریال را بر عهده خواهد داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده