نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ پایان رضایت‌بخشی خواهد داشت

فیل لرد نوید یک پایان رضایت‌بخش و مطلوب برای انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse را می‌دهد.

فیل لرد، یکی از نویسنده‌ها و تهیه‌کننده‌های انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: ورای دنیای عنکبوتی) وعده داد که پایان این دنباله رضایت‌بخش خواهد بود. فیل لرد در گفت‌وگو با رسانه ددلاین جزئیات بیشتری از انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ را به اشتراک گذاشت: «این انیمیشن یک فرجام بسیار رضایت‌بخش خواهد بود. این انیمیشن از نظر عاطفی حتی به‌شکل عمیق‌تر به روابط بین مایلز، گوئن، پیتر بی و والدین [مایلز] می‌پردازد.»

در گذشته کریس میلر اعلام کرد: «ما مشغول تولید انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ هستیم. واقعا در مورد ادامه داستان هیجان‌زده‌ایم و فکر می‌کنم یک پایان رضایت‌بخش برای سه‌گانه خواهد بود. این انیمیشن به اندازه قسمت‌های قبلی احساسی است و بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.» انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ (۲۹ مارس ۲۰۲۴) در نظر گرفته شده بود، اما از تقویم اکران آثار سونی پیکچرز خارج شد.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در ماه ژوئن ۲۰۲۳ روی پرده سینما رفت و به موفقیت‌های زیادی در گیشه دست یافت. این انیمیشن با بودجه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شد و توانست ۶۹۰.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد.  خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون سکان هدایت انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ را در دست داشتند و فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالاهام فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند.

شامیک مور، هیلی استاینفلد، جیک جانسون، ایسا رای، دنیل کالویا، کاران سونی، اسکار آیزاک، جیسون شوارتزمن، برایان تایری هنری، لونا لورین ولز، گرتا لی، اندی سمبرگ، ریچل درچ، جورما تاکونی و شیا ویگهام از ازجمله صداپیشه‌های انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بودند. در این انیمیشن مایلز مورالز با گوئن استیسی به درون جهان‌های موازی پرتاب می‌شوند؛ جایی‌که یک تیم از تبار عنکبوتی‌ها تلاش دارند تا از عالم هستی محافظت کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده