نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۳

دنباله انیمه Dorohedoro تایید شد

سرانجام پس از چند سال انتظار، ساخت دنباله انیمه Dorohedoro تایید و اعلام شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت ادامه یکی از انیمه‌های محبوب چند سال اخیر تایید و اعلام شده است. به‌تازگی ساخت دنباله‌ای براساس انیمه Dorohedoro تایید و اعلام شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها ساخت آن تایید شده است. کیو هایاشیدا، خالق مانگا گفت که تولید دنباله انیمه دوروهه‌دورو به‌تازگی آغاز شده است و به همین منظور کمی پخش آن و تماشا این انیمه زمان خواهد برد. 

فصل اول انیمه Dorohedoro توسط ماپا تولید و در زمستان سال ۲۰۲۰ در ژاپن پخش شد. سپس نتفلیکس حق پخش ۱۲ قسمت آن در خارج از ژاپن را خریداری کرد. یوئیچیرو هایاشی وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه  انیمه دوروهه‌دورو را بر عهده داشتند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا ماپا برای ساخت فصل جدید این انیمه باز خواهد گشت یا ساخت آن به استودیو دیگری واگذار شده است.

ماپا اکنون برنامه کاری شلوغی دارد و در حال حاضر ساخت فصل دوم انیمه Hell's Paradise، فصل سوم انیمه One Punch Man، فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen و انیمه Chainsaw Man Movie: The Reze Arc را پیش می‌برد و قابل انتظار است ساخت فصل دوم انیمه Chainsaw Man و فصل سوم انیمه Vinland Saga را هم در برنامه کاری خود درکنار آثار دیگرش داشته باشد. مانگا Dorohedoro نیز در ۲۳ جلد نوشته و بین سال‌هایی ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۸ نوشته و منتشر شده است.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده