نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۴

جیکوب الوردی جایگزین اندرو گارفیلد در فیلم فرانکنشتاین گیرمو دل تورو شد

نتفلیکس به‌تازگی فهرست بازیگران فیلم جدید فرانکنشتاین به کارگردانی گیرمو دل تورو را اعلام کرده که دارای تغییراتی است.

گیرمو دل تورو، کارگردان برنده ۳ جایزه اسکار در حال کارگردانی اقتباس جدیدی از داستان فرانکنشتاین است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست بازیگران این فیلم اعلام شده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که جیکوب الوردی با سابقه بازی در آثاری چون فیلم Saltburn، فیلم Priscilla، سه‌گانه فیلم The Kissing Booth، فیلم Deep Water و سریال Euphoria به جمع بازیگران فیلم Frankenstein اضافه شده است تا نقش هیولا را در این فیلم بازی کند.

الوردی درواقع جایگزین اندرو گارفیلد شده است که به علت تداخل برنامه‌های او با برنامه فیلم‌برداری فیلم، مجبور به جدایی از این پروژه شده است. گفته می‌شود که اعتصاب بازیگران و نویسندگان باعث ایجاد تداخل در برنامه‌های این بازیگر محبوب شده است. فلیکس کامرر با سابقه بازی در فیلم All Quiet on the Western Front و سریال All the Light We Cannot See دیگر بازیگر جدیدی است که شاهد اضافه شدنش به فیلم فرانکنشتاین جدید هستیم.

پاول در میدان جنگ در فیلم خبری در جبهه غرب نیست

اسکار آیزاک، میا گاث و کریستف والتس دیگر بازیگرانی هستند که پیش از این حضور آن‌ها در فیلم Frankenstein تایید و اعلام شده بود. دل تورو این فیلم را به اثری توصیف کرده که برای ۵۰ سال به‌دنبال ساخت آن بوده است و مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Frankenstein طبق گفته دل تورو از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. در هر حال دل تورو همچنان در حال کار روی فیلمنامه این فیلم است که برخلاف شایعات منتشر شده، نتفلیکس همچنان تولید و پخش فیلم را بر عهده دارد.

علاوه‌بر فیلم Frankenstein، دل تورو قرار است در همکاری دوباره با نتفلیکس انیمیشن The Buried Giant را نیز کارگردانی کند که مانند انیمیشن Pinocchio، این پروژه نیز قرار است یک انیمیشن استاپ موشن باشد. البته دل تورو قرار است طبق گفته خودش در ابتدا فیلم Frankenstein را که فیلم لایو اکشن بعدی او است، کارگردانی کند و سپس به سراغ انیمیشن The Buried Giant خواهد رفت. دل تورو پیش از این برای فیلم The Shape of Water توانست ۲ جایزه اسکار در بخش بهترین فیلم سال و بهترین کارگردانی و یک جایزه اسکار برای کارگردانی انیمیشن پینوکیو دریافت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده