نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

فیلم‌نامه سریال‌های خدای جنگ و هورایزن در حال نگارش است

کاترین پوپ در نمایشگاه CES 2024 تأیید کرد که دو سریال God of War و Horizon Zero Dawn در مرحله نگارش فیلم‌نامه به سر می‌برند.

شرکت سونی در نمایشگاه CES درباره اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی پلی استیشن، از سریال تحسین‌شده The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه اچ‌بی‌اُ گرفته تا سریال سرگرم‌کننده Twisted Metal (فلز درهم‌تنیده) شبکه پیکاک و فیلم Gran Turismo (گرن توریسمو) به گفت‌وگو پرداخت. کاترین پوپ، رئیس بخش تلویزیونی سونی پیکچرز به عملکرد عالی سریال لست آو آس و توئیستد متال در جذب بیننده اشاره کرد که هر دو نمایش با فصل دوم بازمی‌گردند.

 کاترین پوپ تأیید کرد که فیلم‌نامه سریال God of War (خدای جنگ) شبکه آمازون پرایم ویدیو و سریال Horizon Zero Dawn (هورایزن زیرو داون) شبکه نتفلیکس در حال نگارش است و هر دو مراحل تولید را پشت سر می‌گذارند.

ریف جودکینز، خالق سریال The Wheel of Time (چرخ زمان) به‌عنوان شورانر سریال God of War فعالیت می‌کند؛ درحالی‌که مارک فرگوس و هاوک اوتسبی، نویسنده‌های نامزد جایزه اسکار فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر در می‌آورند. انتظار می‌رود که این سریال به‌سراغ ماجراهای کریتوس در نورس برود که با بازی خدای جنگ محصول ۲۰۱۸ آغاز شد.

استیو بلکمن، خالق سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) به‌عنوان شورانر اقتباس تلویزیونی Horizon فعالیت دارد. این سریال ماجراهای الوی، بک جوان مطرود را دنبال می‌کند که عزم خود را برای کشف اسرار دنیای پسا-آخرالزمانی مملو از موجودات غول‌پیکر جزم می‌کند. در گذشته اسد قزلباش، رئیس شرکت پلی استیشن پروداکشنز اعلام کرد که دو سریال خدای جنگ و هورایزن همان مسیر سریال The Last of Us را در پیش خواهند گرفت.

شرکت سونی در نمایشگاه CES 2024 تریلر جدیدی از نسخه کامپیوتر بازی Horizon: Forbidden West را نیز با طرفدارها به اشتراک گذاشت که ویژگی‌های Nvidia RTX نظیر DLSS 3 ،Nvidia Reflex و DLAA را نشان می‌دهد. این نسخه از ماه اکتبر ۲۰۲۳ دردسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ به اپیک گیمز استور و استیم راه خواهد یافت. وظیفه پورت بازی برای پی‌سی برعهده استودیو Nixxes Software است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده