نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

منتظر فیلم Nobody 2 با بازی باب ادنکیرک باشید

کانی نیلسن، بازیگر Nobody اعلام کرد که دنباله این فیلم هنوز در دست تولید قرار دارد، اما نمی‌تواند جزئیات بیشتری را با طرفدارها به اشتراک بگذارد.

فیلم Nobody (هیچ‌کس) که پای باب ادنکیرک را به فیلم‌های اکشن باز کرد، پس از اکران در سال ۲۰۲۱ به یکی از محبوب‌ترین آثار اکشن کمدی تبدیل شد. این فیلم به کارگردانی ایلیا نایشولر (کارگردان فیلم Hardcore Henry) و نویسندگی دریک کولستاد (خالق مجموعه فیلم‌های John Wick) ماجراهای یک مرد عیالوار متین را دنبال می‌کرد که پس از یک حادثه دوباره به زندگی خطرناک قبلی خود بازمی‌گردد و مورد هدف یک قاچاقچی انتقام‌جو قرار می‌گیرد.

اکنون کانی نیلسن، بازیگر Nobody اعلام کرد که تولید دنباله این فیلم کماکان ادامه دارد و لغو نشده است. کانی نیلسن در گفت‌وگو با رسانه ComicBook تأیید کرد که فیلم Nobody 2 هنوز در دست تولید قرار دارد: «بله، روی این فیلم کار می‌کنیم، اما هنوز نمی‌توانم جزئیات بیشتری را در اختیارتان قرار بدهم.» ایلیا نایشولر در سال ۲۰۲۱ گفت که فیلم‌نامه فیلم هیچ‌کس ۲ در حال نگارش است؛ هرچند این دنباله در آن زمان چراغ سبز تولید دریافت نکرده بود.

در ماه دسامبر ۲۰۲۲ کلی مک‌کورمیک، تهیه‌کننده Nobody رسما تأیید کرد که دنباله این فیلم ساخته خواهد شد. این تهیه‌کننده در ادامه اظهار داشت: «ما بر این باوریم که برای تولید یک دنباله تنها نباید یک محصول خوب ارائه کرد، بلکه باید یک دنباله عالی را تحویل داد؛ بنابراین موضوع حائز اهمیت این است که از انجام صحیح این کار مطمئن شویم. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، می‌توانیم امیدوار باشیم که سال آینده بتوان کار فیلم‌برداری [قسمت دوم] را آغاز کرد.»

در گذشته دریک کولستاد اعلام کرد که احتمال تولید دنباله‌های متعدد برای فیلم Nobody وجود دارد. فیلم هیچ‌کس در ماه مارس ۲۰۲۱ روی پرده سینما رفت و نه‌تنها با بازخورد خوبی از منتقدها روبه‌رو شد، بلکه با بودجه ۱۶ میلیون دلاری توانست ۵۷.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. باب ادنکیرک، کانی نیلسن، الکسی سربریاکوف، رزا، مایکل ایرون‌ساید، کالین سالمون و کریستوفر لوید در این فیلم اکشن مهیج به ایفای نقش پرداختند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده