نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

اولین بازیگران فصل سوم سریال The White Lotus مشخص شدند

شبکه HBO به‌تازگی اولین بازیگران فصل سوم سریال The White Lotus را انتخاب و استخدام کرده است.

آبان گذشته بود که شبکه HBO از تمدید سریال The White Lotus برای فصل سوم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران فصل جدید سریال نیلوفر سفید مشخص شده‌اند. جیسون آیزکس با سابقه بازی در فیلم‌های هری پاتر، پارکر پوزی با سابقه بازی در فیلم Scream 3، میشل موناهن با سابقه بازی در سریال True Detective، لسلی بیب با سابقه بازی در فیلم Iron Man، دام هتراکول با سابقه بازی در فیلم‌های King Naresuan و تایمه تاپتیومتونگ از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فصل سوم سریال The White Lotus به ایفای نقش بپردازند.

اتفاقات فصل سوم سریال وایت لوتوس قرار است در کشور تایلند جریان داشته باشد و مانند دو فصل اول، فصل سوم نیز با بازیگران متفاوتی ساخته خواهد شد و جنیفر کولیج در نقش تانیا مک کویید تنها بازیگر ثابت این سریال در طول دو فصل اول سریال بود که بازگشت او در فصل سوم این سریال فعلا مشخص نیست؛ اگرچه احتمال بازگشت او کم به‌نظر می‌رسد. همچنین ناتاشا راثول در نقش بلیندا لیندزی که شاهد حضورش در فصل اول سریال The White Lotus بودیم، در فصل سوم سریال نیلوفر آبی شاهد بازگشتش خواهیم بود.

مایک وایت، سازنده، نویسنده و کارگردان سریال The White Lotus برای ساخت فصل سوم سریال وایت لوتوس بازگشته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل سوم سریال نیلوفر آبی در دسترس نیست و مشخص نیست که چه زمانی می‌توانیم منتظر پخش آن از شبکه HBO باشیم. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The White Lotus از ماه فوریه (بهمن یا اسفند) آغاز خواهد شد.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده