نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۴

مراحل فیلمبرداری سریال Stranger Things 5 با انتشار اولین تصویر آغاز شد

نتفلیکس با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things خبر داده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things سرانجام آغاز شده است. پس از تأخیر طولانی به علت اعتصاب نویسندگان و بازیگران، نتفلیکس اعلام کرد که از امروز مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Stranger Things 5 آغاز شده است. نتفلیکس همچنین تصویری از تیم بازیگران و سازندگان سریال را منتشر کرده است که آماده شروع تولید آخرین فصل این سریال محبوب می‌شوند. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها در توییت منتشر شده شاهد نوشته این اعلان قرمز است، هستیم و در ادامه شروع تولید فصل پایانی سریال Stranger Things را تایید کرده است:

سازندگان و بازیگران در جلسه شروع تولید فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمپبل باور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 بازگشته‌اند.

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things که در ۸ قسمت تولید خواهد شد، در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش شود، اما اعتصاب نویسندگان و بازیگران می‌تواند باعث طولانی‌تر شدن انتظار برای این فصل نیز شود. قسمت اول سریال Stranger Things 5 قرار است The Crawl نام داشته باشد که برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل پایانی این سریال را بر عهده دارند. همچنین دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Ten Cloverfield Lane و فیلم Prey وظیفه کارگردانی یک قسمت از این سریال را بر عهده خواهد داشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده