نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

فیلم Levon’s Trade با بازی جیسون استاتهام احتمالا به یک مجموعه تبدیل می‌شود

دیوید آیر در یک جلسه پرسش‌وپاسخ جزئیات بیشتری از فیلم Levon’s Trade با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام را به اشتراک گذاشت.

مدتی قبل جیسون استاتهام، بازیگر فیلم Crank (کرانک) برای نقش‌آفرینی در فیلم Levon’s Trade (پیشه لیون) انتخاب شد که سیلوستر استالونه، بازیگر و نویسنده فیلم Creed II (کرید ۲) وظیفه نگارش فیلم‌نامه و دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) وظیفه کارگردانی آن را برعهده دارند. اکنون در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دیوید آیر در طول یک جلسه پرسش‌وپاسخ جزئیات بیشتری از این فیلم اکشن را منتشر کرده است.

دیوید آیر تأیید کرد که به‌عنوان پروژه بعدی به‌سراغ ساخت فیلم Levon’s Trade می‌رود: «به انگلستان برمی‌گردم و فیلم دیگری را با جیسون استاتهام براساس یک مجموعه کتاب می‌سازم.» در گذشته اعلام شد که فیلم‌برداری این فیلم از ماه مارس ۲۰۲۴ آغاز می‌شود و دیوید آیر اکنون تأیید کرد که کار فیلم‌برداری از فصل بهار شروع خواهد شد. این فیلم اکشن با اقتباس از رمان پیشه لیون از چاک دیکسون ساخته می‌شود که اولین کتاب از یک مجموعه ۱۰ جلدی است.

فیلم Levon’s Trade ماجراهای لیوُن کید با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام را دنبال می‌کند که پیشه خود را کنار می‌گذارد و به‌عنوان یک کارگر ساختمانی مشغول به کار می‌شود تا در یک زندگی ساده پدر خوبی برای دخترش باشد. اما زمانی‌که جنی، دختر نوجوان رئیسش ناپدید می‌شود، لیون باید به‌سراغ استفاده از مهارت‌هایی برود که او را به چهره‌ای نامدار در دنیای عملیات‌های ویژه تبدیل کرده است. این جست‌وجو لیون را وارد یک توطئه جنایتکارانه شوم می‌کند.

طرفدارها احتمالا شاهد چندین فیلم از لیوُن کید خواهند بود. وقتی درباره تولید یک مجموعه فیلم از رمان‌های Levon Cade درست مانند مجموعه‌های Reacher (ریچر) و Jack Ryan (جک رایان) سؤال شد، دیوید آیر پاسخ داد: «بله، یک مجموعه فیلم در کار است. ما در مورد چاک دیکسون صحبت می‌کنیم که یک مجموعه رمان ۱۰ جلدی دارد. طوری که دیوید آیر رمان‌های چاک دیکسون را توصیف می‌کند، جیسون استاتهام کاملا مناسب نقش لیون کید است.

سیلوستر استالونه با سابقه نگارش فیلم‌نامه فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) به‌عنوان نویسنده فیلم Levon’s Trade فعالیت می‌کند. این اولین‌بار نیست که سیلوستر استالونه فیلم‌نامه یکی از فیلم‌های جیسون استاتهام را به رشته تحریر در می‌آورد؛ چراکه در گذشته فیلم‌نامه فیلم جنایی مهیج Homefront (جبهه خودی) را قلم زد. دیوید آیر، جیسون استاتهام، جان فریدبرگ، بیل بلاک و کریس لانگ نیز از تهیه‌کننده‌های فیلم پیشه لیون به‌حساب می‌آیند.  


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده