نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

استیون ین در فیلم عاشقانه کارگردان Minari بازی می‌کند

استیون ین و لی ایزاک چانگ، کارگردان فیلم Minari برای تولید فیلم عاشقانه جدیدی دوباره با یکدیگر دست همکاری می‌دهند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا استیون ین برای تولید فیلم عاشقانه جدیدی دوباره با لی ایزاک چانگ، کارگردان و نویسنده فیلم برنده جایزه گلدن گلوب Minari (میناری) دست همکاری خواهد داد. درحال‌حاضر جزئیات زیادی از این فیلم رمانتیک در دست نیست و نمی‌دانیم که تا چه زمانی باید برای تماشای آن منتظر ماند.

رسانه Indiewire گزارش داد که دیوید گران، نویسنده کتاب Killers of the Flower Moon: The Osage Murders and the Birth of the FBI (قاتلان ماه گل: کشتار مردم اوسیج و تولد اف‌بی‌آی) مشغول نگارش یک «داستان عاشقانه مختصر» برای این فیلم است. استیون ین برای نقش‌آفرینی در این فیلم در نظر گرفته شده است که نقش اصلی فیلم Minari را بازی کرد. بونگ جون-هو، کارگردان فیلم Parasite (انگل) نیز به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم فعالیت می‌کند.

فیلم Minari در سال ۲۰۲۰ روی پرده سینما رفت و استیون ین را در نقش جیکوب یی، یک مهاجر کره‌ای قرار داد که برای راه‌اندازی یک مزرعه کوچک با خانواده خود به روستایی در آرکانزاس نقل مکان می‌کنند. هان یه-ری، آلن کیم، نوئل کیت، یون یو-جونگ، ویل پاتون، اسکات هیز، جیکوب وید و اسکیپ شوینک در فیلم میناری به ایفای نقش پرداختند. هان یه-ری برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن ۹۳امین دوره مراسم اسکار شد.

فیلم Minari در شاخه‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی، بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی و بهترین بازیگر مرد نودوسومین دوره مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه شد. لی ایزاک چانگ سکان هدایت فیلم Twisters (گردبادها) را نیز در دست داشت که برای اکران در تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۳ (۱۹ جولای ۲۰۲۴) در نظر گرفته شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده