نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۸

شروع پخش فصل پنجم انیمه Kingdom عقب افتاد

به علت مشکلات فنی پیش آمده اعلام شد که پخش فصل پنجم انیمه Kingdom با یک هفته تاخیر آغاز خواهد شد.

پخش فصل پنجم انیمه Kingdom قرار بود از امشب آغاز شود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پخش فصل جدید این انیمه با تاخیر مواجه شده است. استودیو Pierrot و Studio Signpost در توییتر رسمی انیمه اعلام کردند که پخش فصل پنجم انیمه Kingdom با یک هفته تاخیر و از روز شنبه، ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) آغاز خواهد شد. دلیل این موضوع مشکلات و چالش‌های تولید عنوان شده است و استودیو خود را متعهد به ارائه اثری با کیفیت می‌داند.

گفته می‌شود زلزله اخیر ژاپن تاثیر منفی روی روند کاری استودیوهای انیمه‌سازی این کشور گذاشته است و احتمال دارد این موضوع یکی از دلایل احتمالی این تاخیر باشد. انیمه کینگدام طی سال‌های اخیر توانسته مورد توجه منتقدان و بینندگان قرار بگیرد. این انیمه اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر یاسوهیسا هارا است که پخش آن از سال ۲۰۰۶ توسط مجله ویکلی یانگ جامپ آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد. تاکنون ۷۰ جلد از مانگا کینگدام نوشته و منتشر شده است.

پخش انیمه Kingdom از سال ۲۰۱۲ آغاز شده و تاکنون ۱۲۹ قسمت از این انیمه تولید و پخش شده است. استودیو استودیو Pierrot وظیفه تولید انیمه کینگدام را بر عهده دارد که استودیو IKIF+ تا قسمت ۷۷ام به ساخت آن کمک می‌کرد و از قسمت ۷۸ استودیو Studio Signpost به تیم تولید این انیمه اضافه شد. کنیچی ایمازوممی و کازویا مونما وظیفه کارگردانی و نوبورو تاکاگی وظیفه نوشتن فیلمنامه فصل پنجم انیمه Kingdom را بر عهده دارند.


منبع Animemojo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده