نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰

منتظر بازگشت مارگو رابی در نقش هارلی کوئین باشید

جیمز گان اعلام کرد که درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای ایفای نقش هارلی کوئین توسط بازیگر دیگری غیر از مارگو رابی وجود ندارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیمز گان، مدیرعامل DC Studios سال ۲۰۲۴ را با اظهارنظر درباره احتمال بازگشت مارگو رابی برای ایفای نقش کاراکتر هارلی کوئین در دنیای جدید دی‌سی آغاز کرده است. در شبکه اجتماعی تردز از این فیلم‌ساز سؤال شد که آیا اظهارات اخیر مارگو رابی درباره انتقال نقش هارلی کوئین بین بازیگرهای مختلف به این معنا است که او دیگر برای تکرار نقش دستیار نابغه و معشوقه‌ جوکر بازنخواهدگشت؟

جیمز گان در پاسخ گفت که مدتی درباره ایفای نقش هارلی کوئین با مارگو رابی صحبت نکرده است، اما هیچ برنامه‌ای برای تغییر این بازیگر در پروژه‌های DCU وجود ندارد: «مدت زیادی است که با مارگو درباره هارلی صحبت نکرده‌ام، اما مایل به همکاری دوباره با او در پروژه‌های هستم که نقش هارلی کوئین یا کاراکتر دیگری را ایفا می‌کند. [غیر از فیلم‌های تاد فیلیپس و انیمیشن/های سریالی] درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای تغییر این بازیگر وجود ندارد.»

فاز اول دنیای دی‌سی تحت عنوان Chapter One: Gods and Monsters (فصل اول: خدایان و هیولاها) شامل تعداد زیادی فیلم و سریال مختلف خواهد بود. یک فیلم با محوریت بتمن و رابین با نام The Brave and the Bold (شجاع و جسور)، یک فیلم سوپرگرل با نام Supergirl: Woman of Tomorrow (سوپرگرل: زن فردا)، یک فیلم Swamp Thing (موجود باتلاقی) و تعدادی سریال از پروژه‌های معرفی‌شده نخستین فاز DCU به‌حساب می‌آیند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده