نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۱

بازیگر سریال Ozark به فیلم The Wolf Man اضافه شد

جولیا گارنر، بازیگر سریال Ozark برای بازی در یک نقش کلیدی به جمع بازیگران فیلم The Wolf Man اضافه شده است.

یونیورسال و بلوم هاوس در حال ساخت بازسازی از فیلم The Wolf Man هستند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم ترسناک اضافه شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که جولیا گارنر، بازیگر سریال Ozark قرار است در فیلم The Wolf Man بازی کند و او یکی از نقش‌های کلیدی فیلم را بر عهده دارد. گارنر قرار است نقش مادری را بازی کند که خانواده او توسط یک شکارچی کشنده و درنده مورد حمله قرار گرفته است.

کریستوفر ابوت، بازیگر فیلم Poor Things قرار است نقش مرد این خانواده را در فیلم The Wolf Man بازی کند. او درواقع جانشین رایان گاسلینگ شده است که پیش از این به علت تداخل برنامه‌هایش از پروژه جدا شده بود. در حال حاضر بازیگر نقش مرد گرگ نما مشخص نشده، اما برنامه اولیه فیلم ظاهرا دچار تغییراتی شده است. علاوه‌بر سریال اوزارک، گارنر سابقه بازی در آثاری چون فیلم The Perks of Being a Wallflower، فیلم Sin City: A Dame to Kill For، فیلم The Assistant، سریال Inventing Anna و سریال Maniac را دارد.

لی ونل با سابقه کارگردانی فیلم Insidious: Chapter 3، فیلم Upgrade و فیلم The Invisible Man وظیفه کارگردانی فیلم The Wolf Man را بر عهده دارد. ونل درواقع جایگزین درک سیانفرنس، کارگردان فیلم‌های Blue Valentine و The Place Beyond the Pines در این پروژه شده است. اطلاعاتی زیادی از داستان و اتفاقات فیلم در دسترس نیست، اما فیلم The Wolf Man اکنون روی مردی تمرکز دارد که خانواده‌اش توسط یک شکارچی کشنده و درنده دچار وحشت‌زدگی شده‌اند.

فیلم The Wolf Man برای اکران در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده