نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۹

انیمیشن مستر بین با فصل جدید باز خواهد گشت

برادران وارنر دیسکاوری از تولید و پخش فصل جدید و چهارم انیمیشن Mr. Bean: The Animated Series خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مستر بین باز خواهد گشت. استودیو Banijay Tiger Aspect Kids & Family تایید کرد که در همکاری با برادران وارنر دیسکاوری و ITVX در حال ساخت فصل چهارم انیمیشن Mr. Bean: The Animated Series است. روآن اتکینسون برای صداپیشگی مستر بین در این انیمیشن باز خواهد گشت و او به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فصل چهارم انیمیشن مستر بین نیز حضور دارد.

فصل چهارم انیمیشن Mr. Bean: The Animated Series قرار است در ۵۲ قسمت ۱۱ دقیقه‌ای تولید و در سال ۲۰۲۵ پخش شود تا مجموع قسمت‌های انیمیشن مستر بین به ۱۸۲ قسمت ۱۱ دقیقه‌ای برسد. این انیمیشن توسط Cartoonito و HBO Max در سرتاسر اروپا، توسط شبکه‌های کودک برادران وارنر دیکساوری در خاورمیانه و آفریقا، در آسیای شرق و جنوبی شرقی آسیا توسط سرویس‌های استریم و در بریتانیا و ایرلند توسط ITVX Kids پخش خواهند شد.

فصل چهارم انیمیشن Mr. Bean: The Animated Series به مناسبت ۳۵امین سالگرد پخش اولین قسمت لایو اکشن سریال مستر بین قرار است پخش شود. قسمت اول انیمیشن مستر بین در سال ۲۰۰۲ پخش شد و پخش آن تا سال ۲۰۱۹ ادامه داشته است. مانند انیمیشن اصلی، فصل جدید انیمیشن Mr. Bean قرار است داستان‌ها و ماجراجویی‌های بامزه و خنده‌دار مستر بین و تدی، خرس عروسکی‌اش را دنبال کند.


منبع Onmanorama
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده