نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵

فصل دوم سریال Peacemaker به این زودی‌ها پخش نمی‌شود

جیمز گان با شروع سال ۲۰۲۴ جزئیات بیشتری از میزان پیشرفت تولید فصل دوم سریال Peacemaker را در اختیار طرفدارها قرار داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیمز گان، مدیرعامل DC Studios سال ۲۰۲۴ را با انتشار جزئیات جدیدی از میزان پیشرفت تولید فصل دوم سریال Peacemaker (صلح‌طلب) آغاز کرد. نخستین فصل پیس‌میکر در ماه ژانویه ۲۰۲۲ به نمایش درآمد که در ادامه دی‌سی با تغییرات مدیریتی مواجه شد. با اینکه این سریال ابرقهرمانی همچنان ادامه می‌یابد، جیمز گان در ابتدا به‌سراغ کارگردانی فیلم Superman: Legacy (سوپرمن: میراث) می‌رود.

جیمز گان در شبکه اجتماعی تردز درباره میزان پیشرفت فصل دوم سریال Peacemaker مورد سؤال قرار گرفت. این فیلم‌ساز در پاسخ به این پرسش گفت که بیش از نیمی از فیلم‌نامه فصل دوم نوشته شده است. در گذشته جیمز گان تأیید کرده بود که حداقل از ماه اکتبر ۲۰۲۳ مشغول نگارش فیلم‌نامه دومین فصل سریال پیس‌میکر است. نظر به اینکه هنوز فیلم‌برداری فصل دوم آغاز نشده است، نمی‌دانیم که طرفدارها چه زمانی باید منتظر بازگشت سریال صلح‌طلب باشند.

جیمز گان نویسنده و کارگردان سریال Peacemaker است. جیمز گان، جان سینا، پیتر سفرن و مت میلر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند و شرکت Troll Court Entertainment و شرکت The Safran با همکاری بخش تلویزیونی برادران وارنر وظیفه تولید آن را برعهده دارند. جان سینا، استیو ایجی، دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند و کریس کنراد در فصل اول پیس‌میکر بازی کردند، اما اطلاعاتی از بازیگرهای فصل دوم در دست نیست.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده