نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰

ویدیو سریال آقا و خانم اسمیت تفاوت این نمایش با فیلم اصلی را نشان می‌دهد

شبکه آمازون پرایم ویدیو با پخش ویدیو جدیدی به نمایش تفاوت‌ها و شباهت‌های سریال Mr. and Mrs. Smith با فیلم اصلی پرداخت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه Prime Video ویدیو پشت صحنه جدیدی از سریال کمدی جاسوسی Mr. and Mrs. Smith (آقا و خانم اسمیت) با نقش‌آفرینی دونالد گلاور و مایا ارسکین را پخش کرد. این ویدیو برخی از صحنه‌های پرهیجان سریال آقا و خانم اسمیت را نشان می‌دهد و نگاهی به تفاوت‌ها و شباهت‌های این نمایش با فیلم اصلی محصول ۲۰۰۵ دارد که برد پیت و آنجلینا جولی نقش‌های اصلی آن را ایفا کردند.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان سریال Mr. and Mrs. Smith شبکه آمازون پرایم ویدیو آمده است: «با خانواده اسمیت آشنا شوید؛ دو غریبه با نام‌های جان و جین که هویت خود را برای بودن درکنار یکدیگر کنار می‌گذارند. هر اپیزود آن‌ها را در مأموریت و نقطه عطف جدیدی در رابطه نشان می‌دهد که هر دو برای یک سازمان مرموز کار می‌کنند. وقتی رازها رفته‌رفته آشکار می‌شوند، آن‌ها باید برای باهم‌ماندن تقلا کنند؛ زیرا در این ازدواج طلاق امکان‌پذیر نخواهد بود.»

دونالد گلاور، مایا ارسکین، مایکلا کوئل، پارکر پوزی، واگنر مورا، جان تورتورو، پل دینو، الکساندر اسکاشگورد، سارا پلسون، ران پرلمن، ایزا گونزالس، شارون هورگان، اورسولا کوربرو و بیلی کمبل در سریال Mr. and Mrs. Smith بازی می‌کنند. دونالد گلاور و فرانچسکا اسلون وظیفه تولید سریال را برعهده داشتند و یاریو میلچان و مایکل شفر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند. این سریال در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) پخش می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده