نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۰

فصل سوم سریال Mindhunter احتمالا ساخته می‌شود

یکی از بازیگرهای سریال Mindunter اخیرا درباره احتمال احیای آن توسط دیوید فینچر و بازگشت نمایش با فصل سوم صحبت کرده است.

درحالی‌که پنج سال از پخش فصل آخر سریال Mindhunter می‌گذرد، هولت مک‌کالانی، بازیگر این نمایش اعلام کرده است که دیوید فینچر به احیای این اثر کلاسیک نتفلیکس فکر می‌کند.

هولت مک‌کالانی در گفت‌وگو با Awards Daily گفت: «شنیده‌ام که دیوید درباره آن فکر می‌کند. من نمی‌گویم که این سریال حتما باز خواهد گشت، بلکه می‌گویم اگر سریال بازگردد، من هم قطعا برای نقش‌آفرینی بازخواهم گشت. شما می‌توانید روی حرف من حساب کنید، اما همه چیز به آنچه که دیوید می‌خواهد بستگی دارد.»

مک‌کالانی البته به کسانی که هر لحظه منتظر اعلام خبر بازگشت سریال Mindhunter برای فصل سوم هستند، گفت: «بااین‌حال چند سال از آن زمان می‌گذرد؛ پس احتمال بازگشت سریال کم است، اما حتی اینکه دیوید فینچر درباره آن فکر کند، نشانه امیدبخشی است.»

سریال Mindhunter، براساس کتابی با همین نام نوشته جان ای. داگلاس و مارک اول‌شیکر ساخته شده است و داستان آغاز کار واحد علوم رفتاری در اف‌بی‌آی و تعقیب مداوم قاتلان زنجیره‌ای را روایت می‌کند. هولت مک‌کالانی نقش یک مأمور اف‌بی‌آی با نام بیل تنچ، جاناتان گروف نقش هولدن و آنا تورو نقش وندی کار را در این سریال بازی کردند.

سریال Mindhunter از زمان پخش فصل دوم در سال ۲۰۱۹ به یک سکوت خبری طولانی فرو رفت و تنها هر چند وقت یک‌بار صحبت‌های کوتاهی از آن به میان می‌آمد. درحالی‌که برخی از طرفدارها انتظار داشتند تا این سریال پس از وقفه‌ای چند ساله برای فصل سوم بازگردد، دیوید فینچر در ماه فوریه ۲۰۲۳ صحبت‌هایی داشت که باعث ناامیدی بسیاری از مخاطبان شد.

دیوید فینچر در مصاحبه‌ای با نشریه فرانسوی Le Journal du Dimanche توضیح داد: «من به دو فصل اول بسیار افتخار می‌کنم، اما این سریال هزینه‌بر است و به نظر نتفلیکس، ما تاکنون توانایی جلب تعداد زیادی بیننده را برای توجیه چنین سرمایه‌گذاری زیادی نداشته‌ایم.»

مدتی پیش آصف کاپادیا، کارگردان دو قسمت از سریال Mindhunter در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد: «تماشاگرهای سراسر جهان باید به گوش نتفلیکس برسانند که علاقه و تقاضا واقعی برای فصل سوم Mindhunter وجود دارد. اگر به اندازه کافی اعتراض کنید، این اتفاق ممکن است واقعا بیافتد... .»

درحال‌حاضر انتظار برای فصل سوم سریال Mindhunter همچنان ادامه دارد و تا زمانی‌که اطلاعات امیدوارکننده‌تری بشنویم، این انتظار ادامه خواهد داشت.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده