نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۰

جنا اورتگا مشغول مذاکره برای بازی در فیلم جدید تایکا وایتیتی است

جنا اورتگا، ستاره سریال Wednesday در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی فیلم Klara and the Sun به کارگردانی تایکا وایتیتی است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا جنا اورتگا، بازیگر نامزد جایزه گلدن گلوب مشغول مذاکره برای ایفای نقش اصلی فیلم Klara and the Sun (کلارا و خورشید) است. این اقتباس سینمایی براساس رمان پُرفروش کازوئو ایشی‌گورو با همین نام ساخته می‌شود و شرکت 3000 Pictures متعلق به سونی وظیفه تولید آن را برعهده دارد.

پیوستن احتمالی جنا اورتگا به فیلم بعدی تایکا وایتیتی در حالی مخابره می‌شود که این هنرپیشه ۲۱ ساله اخیرا به‌خاطر تداخل برنامه‌ها تصمیم به خروج از فیلم Scream VII (جیغ ۷) گرفت. این بازیگر آمریکایی برای شروع  قریب‌الوقوع فیلم‌برداری فصل دوم سریال Wednesday (ونزدی) در ایرلند آماده می‌شود. جنا اورتگا در آینده در فیلم کمدی ترسناک Beetlejuice 2 (بیتل‌جوس ۲) به کارگردانی تیم برتون دیده می‌شود که مدتی قبل فیلم‌برداری آن به پایان رسید.

تایکا وایتیتی وظیفه کارگردانی و داهوی والر وظیفه نگارش فیلم‌نامه کلارا و خورشید را برعهده دارند. کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: رگناروک) از ماه مه ۲۰۲۳ به این پروژه پیوسته است. داستان این فیلم حول محور یک دختر ربات می‌چرخد که با انرژی خورشید کار می‌کند. این ربات برای این خلق شده است تا کودکان بیمار احساس تنهایی نکنند.

کازوئو ایشی‌گورو، جفری کلیفورد و رزی آلیسون وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم Klara and the Sun را برعهده دارند و دیوید هیمن، تایکا وایتیتی و گرت باش به‌عنوان تهیه‌کننده آن فعالیت می‌کنند. الیزابت گابلر نیز از سوی شرکت 3000 Pictures برای نظارت بر این پروژه استخدام شده است که تاکنون سخنی از زمان اکرانش به میان نیامده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده