نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۲

پوسترهای جدید فیلم Argylle هنری کویل و جان سینا را نشان می‌دهند

یونیورسال و اپل به‌تازگی پوسترهای جدیدی از فیلم Argylle با بازی هنری کویل با محوریت شخصیت‌های این فیلم اکشن را منتشر کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فیلم اکشن آرگایل منتشر شده است. یونیورسال و اپل به‌تازگی پوسترهای شخصیت‌های فیلم Argylle را منتشر کرده‌اند که در آن می‌توان شخصیت‌های اصلی فیلم را مشاهده کرد. در این پوسترها می‌توان شاهد حضور شخصیت‌های هنری کویل، جان سینا، ساموئل ال. جکسون تا برایان کرانستون، برایس دالاس هاوارد و سم راکول بود و در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

هنری کویل، سم راکول، برایس دالاس هاوارد، برایان کرانستون، کاترین اوهارا، جان سینا، ساموئل ال. جکسون، دوآ لیپا، آریانا دبوس، راب دلینی و جینگ لوسی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Argylle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. متیو وان، کارگردان آثاری چون فیلم کیک-اس، فیلم X-Men: First Class، فیلم Stardust، فیلم Kingsman: The Secret Service، فیلم Kingsman: The Golden Circle و فیلم The King's Man وظیفه کارگردانی فیلم آرگایل را بر عهده داشته است.

وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده جیسون فوکس با سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Ice Age: Continental Drift، فیلم Pan و داستان فیلم Wonder Woman بوده است. فیلم Argylle اقتباسی از رمانی به همین نام اثر الی کانوی است که داستان یک جاسوس سطح جهانی را دنبال می‌کند که از مشکل فراموشی رنج می‌برد و او باور دارد که یک رمان‌نویس ژانر جاسوسی پرفروش است. پس از بازگشت خاطرات و مهارت‌هایش، او راهی را برای گرفتن انتقامش از سازمان مخفی دیویژن که برای آن کار می‌کرد، پیدا می‌کند.

فیلم Argylle قرار است در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) اکران شود. در حال حاضر تاریخ پخش این فیلم اکشن از اپل تی وی پلاس مشخص نیست. فیلم آرگایل با درجه سنی PG-13 قرار است اکران شود که اولین فیلم متیو وان با این درجه سنی پس از سال ۲۰۱۱ و فیلم X-Men: First Class است. سه فیلم دنیای کینگزمن با درجه سنی بزرگسال تولید و اکران شده بودند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده