نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰

نگارش فیلم‌نامه فیلم پیکی بلایندرز روبه پایان است

استیون نایت، خالق پیکی بلایندرز اعلام کرد که کار نگارش فیلم‌نامه فیلم Peaky Blinders روبه پایان است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که استیون نایت مشغول نوشتن بخش‌های پایانی فیلم‌نامه فیلم Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) است. خالق سریال پیکی بلایندرز در شماره جدید مجله RadioTimes حین صحبت درباره اجرای The Redemption of Thomas Shelby جزئیاتی از این فیلم را به اشتراک گذاشت. استیون نایت گفت که نگارش فیلم‌نامه این فیلم به‌نوعی مانند یک رؤیا است و کار فیلم‌برداری از اواسط ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.

استیون نایت گفت: «درحال‌حاضر روی بخش‌های پایانی [فیلم‌نامه فیلم پیکی بلایندرز] کار می‌کنم. به‌همین منظور پشت صفحه‌کلید می‌نشینم و [کار را] شروع می‌کنم. این کار برایم شبیه یک رؤیا است؛ طوری‌که جایی می‌نشینید، همه این موارد به ذهن‌تان سرازیر می‌شود و سپس به بازخوانی آن‌ها می‌پردازید و به فکر فرو می‌روید. این خیلی خوب است، اما این ایده‌ها از کجا آمده است؟ فیلم‌برداری فیلم برای شروع در اواسط سال آینده برنامه‌ریزی شده است.»

ماه گذشته کیلین مورفی در گفت‌وگو با مارگو رابی، یکی از طرفدارهای پروپاقرص سریال Peaky Blinders گفت که از نقش‌آفرینی در فیلم‌های مجموعه استقبال می‌کند. سریال پیکی بلایندرز در طول ۶ فصل از ماه سپتامبر ۲۰۱۳ تا ماه آوریل ۲۰۲۲ تقدیم طرفدارها شد. این سریال درام جنایی در خیابان‌های بی‌قانون بیرمنگام جریان دارد و تحول تدریجی توماس شلبی از یک جنایتکار خیابانی به تاجری موجه و عضو پارلمان را به نمایش در می‌آورد.


منبع CpmingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده