نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

جک بلک در فیلم ماینکرفت بازی می‌کند

جک بلک، صداپیشه انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار در اقتباس سینمایی Minecraft به جیسون موموآ پیوست.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فهرست بازیگرهای فیلم Minecraft (ماینکرفت) با پیوستن جک بلک، صداپیشه انیمیشن Kung Fu Panda (پاندای کونگ‌فوکار) گسترش یافت. رسانه ددلاین گزارش داد که جک بلک در این اقتباس سینمایی به بازیگرانی نظیر جیسون موموآ، اما مایرز، سباستین یوچین هانسن و دنیل بروک می‌پیوندد.

هنوز معلوم نیست که جک بلک نقش چه شخصیتی را در فیلم Minecraft بازی خواهد کرد. این هنرپیشه آمریکایی به‌هیچ‌عنوان با نقش‌آفرینی در اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی غریبه نیست و سال ۲۰۲۳ وظیفه صداپیشگی کاراکتر شرور باوزر در انیمیشن فانتزی The Super Mario Bros. Movie (فیلم برادران سوپر ماریو) را برعهده داشت.

جارد هس، کارگردان فیلم Napoleon Dynamite (ناپلئون دینامیت) سکان هدایت فیلم Minecraft را در دست دارد. جزئیات فیلم‌نامه و شخصیت‌های این اقتباس هنوز مخفی نگه داشته می‌شود. این فیلم همکاری دیگری را برای جیسون موموآ و ماری پارنت، تهیه‌کننده فیلم Dune (تل‌ماسه) رقم می‌زند که درکنار روی لی به‌عنوان تهیه‌کننده فعالیت می‌کنند.

جیل مسیک، جان برگ، مری پارنت، کیل بویتر، تورفی فرانس اولافسون و وو بوی به‌عنوان تهیه‌کننده و تاد هالوول، کایلین والترز، برایان مندوزا و جاناتان اسپایتز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فیلم Minecraft فعالیت می‌کنند.

بازی Minecraft در سال ۲۰۱۱ دردسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و با فروش بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه در سراسر جهان به یک پدیده جهانی تبدیل شد. موفقیت‌های این ویدیوگیم باعث شد که شرکت مایکروسافت با مبلغ ۲.۵ میلیارد استودیو موجانگ را خریداری کند. از سال‌ها پیش یک اقتباس سینمایی براساس بازی ماینکرفت در دست تولید قرار دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده