نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۵

منتظر بازگشت آدام درایور در فیلم‌های جنگ ستارگان نباشید

آدام درایور در اپیزود اخیر پادکست Smartless اعلام کرد که برای تکرار نقش کایلو رن در فیلم‌های آتی جنگ ستارگان بازنخواهدگشت.

با بازگشت دیزی ریدلی به دنیای جنگ‌های ستاره‌ای این سؤال مطرح می‌شود که آیا امکان بازگشت سایر بازیگرهای پیشین مجموعه در فیلم‌های پیش‌رو وجود دارد یا خیر. آدام درایور یکی از این بازیگرها است که نقش کایلو رن را در فیلم‌های Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر) بازی کرد.

آدام درایور در اپیزود اخیر پادکست Smartless در پاسخ به سؤالی درباره احتمال نقش‌آفرینی در فیلم‌های جنگ ستارگان جواب منفی داد. این هنرپیشه اذعان داشت که آثار جدیدی در دست تولید است، اما در هیچ‌یک دخیل نخواهد بود. آدام درایور گفت: «آن‌ها مشغول تولید آثاری هستند، اما من نقشی در آن‌ها ندارم. دیگر به این مجموعه بازنمی‌گردم.» در ادامه پرسیده شد که آیا این به‌خاطر پایان داستان کایلو رن است که آدام درایور تنها به گفتن «بله» بسنده کرد.

طرفدارها پس از سال‌ها انتظار می‌توانند منتظر فیلم‌های جدیدی از دنیای Star Wars باشند. یکی از این آثار که با نام غیررسمی Star Wars: New Jedi Order شناخته می‌شود، سال‌ها پس از سه‌گانه دنباله جنگ ستارگان اتفاق می‌افتد. شرمین عبید چنائی وظیفه کارگردانی و استیون نایت وظیفه نگارش فیلم‌نامه این فیلم را برعهده دارند. فیلم‌برداری این فیلم با نقش‌آفرینی دیزی ریدلی برای شروع در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است تا در سال ۲۰۲۶ به نمایش درآید.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده