نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۲

سازنده انیمیشن What If از مارول جدا شد

سازنده و سرپرست تیم نویسندگان انیمیشن What If اعلام کرد که پس از دو فصل تصمیم به جدایی از این سریال انیمیشنی گرفته است.

پخش فصل دوم انیمیشن What If پس از ۹ روز پخش روزانه از شبکه دیزنی پلاس به پایان رسید و طرفداران می‌توانند منتظر فصل سوم این سریال انیمیشنی در آینده نزدیک باشند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن چه می‌شود اگر...؟ با یک تغییر بزرگ در تیم سازندگان مواجه شده است. ای‌سی بردلی، رهبر تیم نویسندگان این انیمیشن سریالی دنیای سینمایی مارول با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود تایید کرد که تصمیم به جدایی از انیمیشن ?...What If پس از ساخت و پخش دو فصل از آن گرفته است.

او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت و تنها گفت که اکنون زمان شروع یک ماجراجویی جدید در مدیوم‌های دیگر است و به همین منظور تصمیم گرفته است تا انیمیشن چه می‌شود اگر...؟ و مارول را ترک کند. او البته تایید کرد که قسمت وینتر سولجر و رد گاردین از فصل سوم انیمیشن انیمیشن آخرین فیلمنامه‌ای است که او روی آن نقش داشته است و اپیزود محبوب او نیز محسوب می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی در فصل سوم رهبر تیم نویسندگان یا شورانر جدید فصل سوم انیمیشن ?...What If خواهد بود.

در هر حال انتظار می‌رود فصل سوم انیمیشن چه می‌شود اگر...؟ در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود و برایان اندروز برای کارگردانی فصل جدید این انیمیشن سریالی بازگردد. او همچنین در مورد سوالاتی در مورد اینکه چرا فصل دوم انیمیشن ?...What If کمتر دارای فضای تاریک فصل اول بود گفت که فیلمنامه‌های فصل دوم در طول دوران کرونا نوشته شده بودند و او و تیم نویسندگان درواقع در آن زمان تصمیم گرفتند تا بیش از آنکه فضایی تاریک ارائه دهند، بیشتر به نجات دنیاهای مختلف بپردازند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده